توزیع ۲۲۰۰ کیلوگرم گوشت قربانی توسط کمیته‌های امداد شمیرانات

بالغ بر ۲۲۰۰ کیلوگرم گوشت قربانی توسط کمیته‌های امداد شمیرانات توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد شمیران و منطقه سه تهران، جهان‌دار آقامحسنی، رئیس کمیته امداد شمیرانات روز چهارشنبه اظهار داشت: کمک‌های نقدی خیران و نیکوکاران منطقه در مدت مذکور به ۱۷۰ میلیون تومان رسید که پس از هماهنگی صورت گرفته با کشتارگاه و بسته‌بندی بهداشتی قربانی‌ها، یکهزار و ۱۳۳ کیلوگرم گوشت بین خانواده‌های نیازمند و کم‌برخوردار شهرستان.های استان تهران توزیع شد.
وی همچنین از توزیع ۸۳۰ کیلوگرم گوشت (لاشه) نیز توسط خیران، ادارات و سازمان‌ها به ارزش ۱۶۱ میلیون ۸۵۰ هزار تومان نیز بین خانواده‌های ایتام و نیازمند شمیران و منطقه سه تهران خبر داد.

همچنین شهرام رنجبر، رئیس کمیته امداد لواسانات و رودبارقصران بیان کرد: همزمان با مناسبت عید سعید قربان ۲۳۲ کیلوگرم گوشت قربانی (دام زنده ذبح شده و لاشه‌ها) میان نیازمندان ۲ بخش توزیع شد.
به گفته وی، مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران در مدت مذکور به ۸۴ میلیون و ۲۳۷ هزار تومان رسیده است.
براساس این گزارش، ۳۸۲ خانواده تحت حمایت کمیته امداد شمیران و منطقه سه تهران هستند که از این تعداد ۵۶ خانواده دارای بیماری صعب العلاج که از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند و همچنین ۱۱۰ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش این اداره هستند.
همچنین از جمعیت ۴۷ هزار نفری لواسانات و رودبار قصران، ۴۰۰ خانوار، ۷۸ بیمار سخت درمان و ۸۳ نفر از طرح ایتام و محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا