ثبت نام ۱۳۳ داوطلب برای شوراهای اسلامی ۳ شهر شمیرانات

فرماندار شمیرانات اعلام کرد: ۱۳۳ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای لواسان، شمشک دربندسر و اوشان فشم میگون، از ۲۰ تا ۲۶ اسفند ماه ثبت‌نام خود را قطعی کردند.

به گزارش شمیرانات خبر از کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شمیرانات، سید مهدی ساداتی بیان داشت: از مجموع ۱۳۳ داوطلب ثبت نام نهایی شده ۱۱۵ نفر را آقایان و ۱۸ نفر را بانوان تشکیل دادند که حضور بانوان به نسبت سال گذشته رشد مضاعفی داشته است.

وی تصریح کرد: تفاوت این دوره ثبت نام داوطلبان نسبت به سال‌های گذشته، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و بخش خصوصی بود که تسریع روند انتخاب و عدم تجمع در ستاد انتخابات را بدنبال داشت.

به گفته این مقام مسئول، ثبت‌نام با استفاده از نرم افزار تلفن همراه، نسخته دسکتاپ و حضور در دفاتر پیشخوان به ترتیب ۹، ۸ و ۱۴ نفر بود و مابقی داوطلبان با حضور در ستاد انتخابات شمیرانات ثبت‌نام کردند.

فرماندار شمیرانات گفت: تعداد داوطلبان قطعی ششمین دوره شوراهای اسلامی به تفکیک شهرها ۷۴ نفر از لواسان، ۲۷ نفر شمشک دربندسر و ۳۲ نفر از اوشان فشم میگون بودند.

ساداتی به میزان تحصیلات داوطلبان نیز اشاره و اظهار داشت: میزان تحصیلات داوطلبان به ترتیب دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی ۲، ۴۰ و ۵۸ نفر است.

شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

این شهرستان در سال ۱۴۰۰، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را برای ۳۶ روستا و ۳ شهر لواسان، اوشان فشم میگون، شمشک دربندسر برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا