جریمه ۱۸ میلیارد ریالی اصناف متخلف شمیرانات

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شمیرانات اعلام کرد: در پی نظارت و بازرسی مستمر بر واحدهای صنفی شهرستان، اصناف متخلف شمیرانات از ابتدای تیر ماه سال جاری تاکنون یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون و ۷۶۳ هزار و ۳۰۷ تومان جریمه شدند.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شمیرانات، سید علی میرموسوی روز سه‌شنبه اظهار داشت: در راستای نظارت مستمر بر واحدهای صنفی شمیرانات پس از انجام برنامه‌ریزی‌های لازم در تیرماه سال جاری تعداد ۱۰۱ گشت مشترک با حضور بازرسان اداره صمت، نمایندگان تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف، ۲ هزار و ۲۲۴ بازرسی از واحدهای صنفی در سطح شهرستان شمیرانات انجام دادند.
وی افزود: گشت‌های مذکور منجر به صدور ۲۲۶ برگه گزارش بازرسی به ارزش ریالی یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون و ۷۶۳ هزار و ۳۰۷ تومان ریال گردیده و پرونده‌های متشکله برای صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
به گفته رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شمیرانات، ببشترین تخلفات مربوط به نانوایی‌ها بوده است و تخلفاتی نظیر گرانفروشی کم فروشی و فروش اجباری در نانوایی‌ها صورت می‌پذیرد.
میرموسوی گفت: بازرسی از باشگاه‌های ورزشی و استخرها نیز با حضور نماینده اداره ورزش و جوانان در دستور کار بازرسی قرار دارد.
براساس این گزارش، شهروندان در صورت مشاهده تخلف صنوف می‌توانند شکایات خود را به منظور پیگیری و رسیدگی بازرسان از طریق سامانه ۱۲۴ ثبت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا