جمع‌آوری سگ‌های ولگرد

معاون خدمات شهری شهرداری شمشک دربندسر در خصوص جمع‌آوری سگ‌های ولگرد هم گفت: یکی از فعالیت‌هایی که در مجموعه خدمات شهری به صورت روزانه به صورت مستمر ذیل بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها انجام می‌شود جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و بلاصاحب می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر، در سال جاری نیز با ابلاغ دستور کار لازم به پیمانکار مورد قرارداد، وضعیت پیگیری گردید که بر اساس آن طی ۸ مرحله نسبت به زنده‌گیری سگ‌های ولگرد و بلاصاحب اقدام گردید که در مجموع ۶۷ قلاده سگ از سطح شهر جمع‌آوری و به مراکز نگهداری و عقیم‌سازی مجاز تحویل گردید.

بلوکات افزود: یکی از موضوعاتی که می‌بایست به آن توجه کرد اقلیم و فضای شهر می‌باشد که با توجه به بافت کوهستانی، معابر و کوچه‌های شهر محیطی مناسب برای زندگی و افزایش جمعیت اغلب حیوانات از جمله سگ‌های ولگرد می‌باشد.

از طرفی متاسفانه بارها مشاهده شده افرادی که به قصد نگهداری سگ‌های توله را خریداری نموده و پس از افزایش سن آنها از پس هزینه نگهداری آن بر نمی‌آیند، نسبت به رها‌سازی سگ‌های خود در کوچه‌ها و معابر شهر اقدام می‌کنند که این امر نیز موجب افزایش جمعیت سگ‌های ولگرد و بلاصاحب می‌شود که تقاضا می‌شود شهروندان محترم در صورت مشاهده با شماره ۲۴۸۷۳۰۰۰ و یا سامانه ۱۳۷ شهری تماس گرفته تا نسبت به جمع‌آوری اقدام گردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا