ساداتی: : جمهوری اسلامی ایران پادزهر بیماری امریکاپرستی در قرن معاصر است

فرماندار شمیرانات گفت: ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار پادزهری در مقابل زیاده خواهی های امریکا در قرن معاصر است.

به گزارش شمیرانات خبر، سید مهدی ساداتی در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی منطقه ای استان تهران که با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران ، جوهری معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران، جاودانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در لواسان برگزار شد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار جهانی همچون پادزهری عمل کرده و در برابر یاوه گویی های امریکا ایستادگی کرده است.

نماینده عالی دولت در شمیرانات بیان داشت: در ۲ سال گذشته طی مبارزه با کرونا از ظرفیت‌های مختلف بسیج و هلال احمر، ادارت و ظرفیت مردمی استفاده شده و مردم از پیش قراولان مبارزه با کرونا بودند و در همین راستا در حال حاضر ۹۵ درصد از دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در این منطقه واکسینه شده اند و در مجموع ۸۶۱ هزار نفر واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

ساداتی با اشاره به اینکه جمعیت لواسان متغیر است اظهار داشت: اواخر هفته شاهد افزایش تصاعدی جمعیت هستیم و در این خصوص ارتقا و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری باید از اولویت ها باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا