حمایت حزب اعتدال و توسعه از نامزد ریاست‌جمهوری تکذیب شد

حزب اعتدال و توسعه با تکذیب برخی اخبار مبنی بر حمایت از یکی از نامزدهای ریاست‌جمهوری اعلام کرد که تاکنون در مورد حمایت از هیچ یک از نامزدها به جمع‌بندی نرسیده است.

به گزارش شمیرانات خبر از روابط عمومی حزب اعتدال و توسعه، در این اطلاعیه همچنین آمده است: همانگونه که پیش‌تر اطلاع‌رسانی شده است، پس از اعلام فهرست قطعی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، اعضای شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه با برگزاری جلسه‌ای، درباره نامزدهای تاییدصلاحیت شده به تفصیل بحث و گفتگو کردند. اعضای شورای مرکزی در جلسه مذکور به جمع‌بندی نرسیده و تصمیم‌گیری را به جلسه آتی این شورا موکول کردند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران جمعه ۲۸ خرداد همزمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین مجلس شورای اسلامی (برای ۱۱ حوزه انتخابیه؛ آستانه اشرفیه، تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، تفرش، بهار و کبودرآهنگ، گچساران و میانه و برای شش کرسی مجلس شورای اسلامی) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری (برای ۴ حوزه انتخابیه؛ تهران، خراسان رضوی، قم و مازندران) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا