خیر شمیرانی ۷۷۰ میلیون ریال به سیل زدگان كشور كمك كرد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شمیرانات اعلام کردیکی از خانم‌های خیر ساکن شمال تهران شب گذشته (شنبه) به نیت یاری رسانی به هم‌وطنان سیل زده مبلغ ۷۷۰ میلیون ریال به حساب هلال احمر واریز کرد.

به گزارش شمیرانات خبر، حسن فراهانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران خبر داد: در هفته جاری نیز مذاکره‌ای با گودرز حکیم نژاد مدیرعامل شرکت آبسال (شرکت لوازم خانگی ایرانی) داشته‌ایم که طی آن توافق شد این شرکت سیستم سرمایشی یکی از روستاهای استان لرستان را تأمین کند.
وی تصریح کرد: انتخاب روستا و تحویل و نصب کولرهای آبی آبسال به زودی با مساعد شدن شرایط لرستان توسط جمعیت هلال احمر صورت می‌گیرد.

به گفته این مقام مسئول جمعیت هلال احمر شمیرانات از ۲ تا ۲۹ فروردین ماه ۶ کامیون کمک غیر نقدی به ارزش هشت میلیارد ریال به همراه ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک نقدی به استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان اعزام کرده است.

فراهانی خاطرنشان كرد: ماموریت تیم بهداشت و درمان اضطراری B.H.C.U هلال احمر شهرستان (تیم ۱۲ نفره شامل پزشك، پرستار، ماما، روانشناس، تكنسین دارویی، تكنسین فنی و تكنسین های راه اندازی به همراه سرپرست) كه از ۲۶ فروردین به سوسنگرد استان خوزستان اعزام شده بودند امروز خاتمه یافت؛ تیم مذكور طی یك هفته به ۵۰۰ نفر از اهالی و ساكنان اردوگاه ها خدمت رسانی كردند.

شهرستان شمیرانات متشكل از شهر شمیران (منطقه یك، بخش اعظمی از منطقه سه و شمال و شرق منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی تهران واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا