امام جمعه لواسانات: : داعش توطئه دشمن برای انحراف افکار از قدس شریف بود

امام جمعه لواسانات گفت: آمریکایی‌ها گروهک تروریستی داعش را ایجاد کرده و با انجام جنایات بی‌شماری در سوریه ومنطقه علیه مسلمانان قصد انحراف افکار از قدس شریف را داشتند تا نوار امنیتی امنی برای اسرائیل به وجود آورند.

به گزارش شمیرانات خبر، حجت الاسلام علی‌اکبر ایمانی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه لواسانات افزود: به خیال آن‌ها با ایجاد داعش‌، مسلمان‌ها به جان هم افتاده و بعد از مدتی سوریه را برای دولت داعش اشغال می‌کنند و به ایران می‌رسند، اما این خیال‌ها باطل است و می‌بینند که روز به روز نقشه‌هایشان نقش بر آب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه سال‌هاست فلسطین را سران خودفروخته‌ای مدیریت می‌کنند که به جای آن‌که خود علیه اسرائیل به پا خیزند، مزدور آن‌ها شده و فریاد فلسطینی‌ها را در گلو خفه می‌کنند. اما امت مسلمان فلسطین راه خود را پیدا کرده‌ است و اگر حاکمان‌شان همراه آن‌ها نشوند، خود ضرر کرده و شکست می‌خورند.

خطیب جمعه لواسانات اظهار داشت: امروز ایران به مراتب قوی‌تر از گذشته است و فلسطینی که با سنگ به مقابله با اسرائیل می‌ایستاد به رهبری جمهوری اسلامی، به همت شهید سلمیانی و سپاه قدس اکنون به فلسطینی تبدیل شده که مسلح به موشک است و وقتی کشورهای عربی در برابر اسرائیل مستاصل شدند، کاری کرد تا رژیم صهیونیست ظرف ۲ روز اعلام آتش‌بس کند.

امام جمعه لواسانات تاکید کرد: این برکات حاصلی چیزی جز رشادت، سلحشوری و خون غیرت امت اسلامی نیست. و همچنین توانی که جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان محور مقاومت برای آنان ایجاد کرده تا در برابر اسرائیل ایستادگی کنند، نتیجه می‌دهد و قطعاً این راه با قدرت و صلابت تا محو اسرائیل ادامه خواهد یافت.

لواسانات به مرکزیت شهر لواسان و ۲۰ روستا، دارای بیش از ۳۰ هزار نفر جمعیت از توابع شمیرانات، در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

امام جمعه رودبار قصران: تنها راه نجات فلسطین محو کامل اسراییل است

مام جمعه رودبار قصران گفت: تنها راه حل مساله فلسطین و پیروزی مقاومت آن‌ها، محو کامل اسرائیل است.

حجت الاسلام سید مجتبی حسنی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه رودبار قصران افزود: اعلام روز جهانی قدس از سوی معمار کبیر انقلاب و به تبع ایشان مقام معظم رهبری که بر بزرگداشت این روز توصیه دارند، دستاوردهای بی شماری را برای ملت مظلوم و سلحشور فلسطین داشته است.

وی ادامه داد: در دنیایی که مستکبران می‌خواستند فلسطین را نابود کنند و به فراموشی بسپارند، ابتکار امام و تاکید مقام معظم رهبری موجب زنده نگه داشتن آرمان الهی قدس شد و از فراموشی قدس و مظلومیت مردم فلسطین در افکار عالم جلوگیری کرد.

حجت الاسلام حسنی خاطرنشان کرد: این جهاد، مقاومت، خودباوری و اعتماد به نفس در مردم و جوانان فلسطینی از دیگر دستاوردهای این مهم و حمایت‌های شما ملت دین‌دار ایران است که در این روز پرچم‌ها را افراشته، مشت‌ها گره کرده و شعار حمایت از قدس شریف و آرمان فلسطین و مردم ستم‌دیده آن را فریاد می‌زنید؛ و این بزرگ‌ترین روحیه به مردم فلسطین است.

وی یادآور شد: امروز جامعه فلسطین از ساده‌ترین حقوق خود که تعیین سرنوشت و داشتن یک کشور مستقل در سرزمین آبا و اجادی خودشان است، محروم شده و با صهیونیست‌هایی مواجه هستند که با حمایت گسترده کشورهای غربی، همواره در حال جنایت و تجاوز و غصب کردن، است.

رودبار قصران متشکل از شهرهای اوشان، فشم، میگون و شمشک، دربندسر با  جمعیتی افزون بر ۱۷ هزار نفز از توابع شمیرانات، در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا