امام جمعه لواسانات: : درستی راه امام با میزان دشمنی بدخواهان نظام مشخص می‌شود

امام جمعه لواسانات گفت: یکی از شاخص‌های درستی راه و عدم انحراف از راه و مسیر امام راحل ، میزان دشمنی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش شمیرانات خبر از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ایمانی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی لواسانات اظهار داشت: اگر دشمنی‌ها ادامه دار و بیشتر شده است پس راه امام ادامه دارد، امروز ما در میدان جنگ بسیار پیچیده و به تعبیر مقام معظم رهبری در میدان جنگ ترکیبی دشمن واقع شده‌ایم.

وی ادامه داد: اگر دشمن در آغاز انقلاب تصور می‌کرد با جنگ نظامی جنگ نیابتی گروهک‌هایی تجهیز شده به داخلی و یا تجاوز نظامی رژیم صدام می‌تواند جمهوری اسلامی ساقط کند، امروز به این جمع‌بندی رسیده که به‌خاطر پیوندهای عمیق دینی مردم به اعتقادات دینی آن‌ها و با واسطه بصیرت در صحنه بودنشان باید جنگ احزاب نه‌ تنها در جبهه نظامی علیه آن راه انداخت باید از هر امکان گرچه حقیر و ناچیز باشد مثل نویسنده و کارگردان فیلم و عنکبوت مقدس به جنگ با اعتقادات و بر مردم برخاست.

خطیب جمعه لواسانات خطاب به مسئولان بویژه دادستان منطقه تاکید کرد: اگر هدفتان جلوگیری از ساخت‌وساز در حریم ۱۵۰ متری رودخانه جاجرود است، از ویلاسازی‌های محرز دره نوجوان را تا تبدیل به ساختمان‌های چند طبقه نشده‌اند، بگیرید.

ایمانی با اشاره به لزوم تسریع در بازنگری طرح هادی افزود: خانواده‌های بومی حق ساخت‌وساز ندارد و مجبور می‌شوند زمین‌های خود را بفروشند و عده‌ای خوش‌نشین با پول و زدوبند به تعداد بالایی ویلا و ساختمان بسازند.

امام جمعه لواسانات ضمن تسلیت به حادثه‌ دیدگان آبادان و ملت ایران نیز گفت: از دولت برای تسریع در آواربرداری و حضور امروز رئیس جمهور در محل حادثه تشکر می کنیم و باید از کوتاهی‌های مسئولان اجرایی شهرداری‌ها و دستگاه‌هایی که متولی کار اظهار تاسف کنیم.

وی اظهار داشت: از هنرمندان متدین کشور می‌خواهیم به مقابله با هنجارشکنی فرهنگی و دینی  برخیزند و کار فیلم‌سازی و رسانه قوی در مقابل این حرکت صورت پذیرد.

لواسانات به مرکزیت شهر لواسان و دارای ۲۰ روستا، با جمعیتی افزون بر ۳۰ هزار تفر از توابع شهرستان شمیرانات در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا