دستور فرماندار شمیرانات بر رفع مشکلات بهره‌برداری معدن علائین

فرماندار شمیرانات در جلسه ای فوق العاده به مشکلات بهره برداری معدن علائین رسیدگی و دستور پیگیری راهکار های قانونی را در رفع موانع موجود صادر کرد.

به گزارش شمیرانات خبر، سیدمهدی ساداتی در جلسه ای که به منظور رفع مشکلات معدن و راه اندازی کارخانه آسفالت علائین لواسان بزرگ با حضور معاون برنامه ریزی فرمانداری،بخشدار لواسانات،روسای ادارات صمت، منابع طبیعی و برق منطقه ای برگزار شد بر رفع موانع تولید تاکید و اظهار داشت: اشتغال پایدار پاشنه آشیل توسعه اقتصادی است و حمایت از تولید و تولید کننده در صدر فعالیت های فرمانداری و دستگاههای اجرایی شهرستان است.

فرماندار شمیرانات تصریح کرد: همه دستگاههای شهرستان در رفع موانع تولید بسیج شده اند تا با جذب سرمایه گذار بخش خصوصی به توسعه شهرستان و امر تولید که مهمترین نیاز امروز کشور است جامع عمل بپوشانند و زمینه اشتغال پایدار جوان ایرانی را فراهم کنند.

ساداتی با بیان اینکه رسیدن به توسعه نیاز به بستر هایی است تاکید کرد: برای توسعه اقتصادی تولید کنندگان ضمن تامین تجهیزات و مواد اولیه و همچنین نیروی انسانی نیاز به بسترهایی دارند که باید با رعایت قانون تامین گردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا