ساداتی: : دستگاه قضایی در صیانت از بیت المال مقتدرانه عمل کرد

فرماندار و رئیس شورای تامین شمیرانات گفت: دستگاه قضایی شمیرانات در صیانت از بیت المال و بسط عدل و قسط قدرتمندانه عمل کرد و پاسخگوی مطالبات مردمی بود.

به گزارش شمیرانات خبر، سید مهدی ساداتی به مناسبت هفته قوه قضائیه و گرامیداشت در سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و یاران با وفایش در دیدار با مسئولان قضائی شمیرانات افزود: هفته قوه قضائیه، فرصت مناسبی برای بازخوانی اندیشه‌های شهید بهشتی و تقدیر از تلاش افرادی است که با تلاش و همت، عدالت را در جامعه بسط می‌دهند.

فرماندار شمیرانات ابراز کرد: مردم دستگاه قضائی را ملجاء و پناهگاه در احقاق حق خویش دانسته و انتظار دارند که به واسطه تلاش این قوه مهم شاهد بسط و گسترش عدل و قسط، تامین و گسترش امنیت، حفظ بیت‌المال و برخورد با مفسدان و قانون‌شکنان باشند.

وی در ادامه افزود: امروز همدلی و تعامل بسیار خوب دستگاه قضایی با سایر ادارات، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی ، باعث شتاب بخشی و تسریع در توسعه و پیشرفت منطقه در حوزه‌های مختلف گردیده که به‌طورقطع ادامه این روند در تقویت حاکمیت قانون در سطح منطقه هم بسیار مؤثر خواهد بود.
ساداتی تصریح کرد: مردم مهمترین پشتوانه و سرمایه اجتماعی مردم محسوب می‌شوند و عملکرد درست مسئولان موجب حفظ و تقویت این سرمایه عظیم می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا