ساداتی: : دغدغه آموزش و پرورش فقط تعلیم و تربیت باشد

فرماندار و رئیس شورای اموزش و پرورش شمیرانات گفت: آموزش و پرورش در شهرستان نباید دغدغه ای جز تعلیم و تربیت دانش آموزان داشته باشد.

به گزارش شمیرانات خبر، سیدمهدی ساداتی در شورای اموزش و پرورش شهرستان که برای اولین بار در بخش لواسانات برگزار شد بر حمایت های همه جانبه از آموزش و پرورش بعنوان رکن تعالی کشور در تربیت نسل آینده تاکید و اظهار داشت: توسعه و پیشرفت کشور به دست نسل آینده است که اموزش و پرورش وظیفه تعلیم و تربیت آنان را برعهده دارد و دغدغه ای جز تربیت نباید داشته باشد.

رئیس شورای اموزش و پرورش شمیرانات تصریح کرد: حق السهم ۳ درصد شهرداری ها مستقیم به حساب آموزش و پرورش دو بخش لواسانات و رودبارقصران واریز خواهد شد تا چتر حمایتی در حوزه تعلیم وتعلم باشد.

وی در ادامه ابراز کرد: سرویس معلمان در دو بخش رودبار و قصران با اتخاذ تمهیدات لازم تامین خواهد شد و برای تحقق این کار علی رغم حمایت اموزش و پرورش از ظرفیت های درون شهرستانی نیز بهرمند خواهیم شد.

ساداتی با اشاره به بهیه سازی و مقاوم سازی مدارس فرسوده تاکید کرد: تا شروع کلاس های حضوری فرصت محدود است و نوسازی مدارس با حمایت از خیران مدرسه ساز در این مدت بهینه سازی مدارس را به پایان ببرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا