رئیس شورای شهر لواسان تعلیق شد

فرماندار شمیرانات اعلام کرد: با تعلیق محسن خندان رئیس شورای اسلامی شهر لواسان در دوره ششم، رضا حمیدوند اولین عضو علی البدل به این شورا راه یافت.

به گزارش شمیرانات خبر، سید مهدی ساداتی روز شنبه در مراسم تحلیف عضو علی البدل این شورای ابراز داشت: شورای شهر محل مشورت و خرد جمعی است که با همسویی اعضا توسعه و پیشرفت شهر را به دنبال خواهد داشت و اعضای شورا با یکصدایی و قانونمندی به غنای شورا می‌افزایند.

رئیس کیمته انطباق شمیرانات تاکید کرد: قانونمندی اعضای شورای شهر در تصمیمات عملکردی شفاف را به منصه ظهور می‌گذارد و اعتماد مردم که مهمترین سرمایه نظام است را تقویت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: شورای کارآمد با استقلال جایگاهی خود می‌تواند تصمیماتی بگیرد که به نفع مردم باشد و این مهم فقط با وحدت رویه اعضا ممکن می‌شود.

ساداتی یادآور شد: با توجه به شرایط پیش آمده اولین اقدام شورا انتخاب رئیس شورا است که باید در حداقل زمان ممکن و در اولین جلسه صورت گیرد.

فرماندار شمیرانات گفت: انتخاب شهردار متخصص و متعهد که بتواند مطالبات مدیریت شهری را پاسخگو باشد وظیفه شورای اسلامی است و بایستی با سرعت بیشتری انجام شود.

اکنون شورای اسلامی شهر لواسان با عضویت مهدی کرمی‌نیا، وحید حاجی مومجی، قاسم کردی، حمزه صفا و رضا حمیدوند به کار خود ادامه خواهد داد.

لواسان با بیش از ۱۸ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان شمیرانات در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا