ایران با پشتوانه مردم قدرت بلامنازع منطقه است

فرماندار شمیرانات افزود: مردم همچون ۴۲ سال گذشته پای نظام جمهوری اسلامی و انقلاب ایستاده اند و به پشتوانه همین مردم قدرت بلامنازع منطقه هستیم.

به گزارش شمیرانات خبر، سید مهدی ساداتی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه لواسان که همزمان با طلیعه چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی به نقش مردم در پیروزی انقلاب اشاره و اظهار داشت: امام خمینی(ره) با پشتوانه مردم به نظام استبدادی و شاهنشاهی ۲۵۰۰ ساله پایان داد و و برای اولین بار بعد از امیر المومنان حضرت علی (ع) آرزوی به جای مانده ائمه را تحقق بخشید و فلسفه عملی فقه که تشکیل  حکومت اسلامی بود را بنیان‌نهاد و اجرا کرد.

وی تصریح کرد: ملت ایران در بیش از گذشت ۴ دهه از انقلاب نشان دادند در همه صحنه ها پای رهبری ، نظام و انقلاب که برای تثبیت آن شهدای بسیاری را هدیه کردند ایستاده اند و همه فراز و نشیب ها را با وحدت کلمه و انسجام پشت سر گذاشته و از آن عبور می کنند اند و به پشتوانه همین مردم قدرت بلامنازع منطقه هستیم.

فرماندار شمیرانات همچنین ضمن قدردانی از مشارکت مردم در اجرای طرح شهید سلیمانی ابراز کرد: مردم با مشارکت خوب خود تسهیل کننده این طرح بودند و در کنار همکاری در شناسایی و درمان بیماران و آگاه سازی مردم در مقابله با این ویروس منحوس ۳۰ میلیارد تومان نیز کمک به تهیه ملزومات بهداشتی و بسته های معیشتی نمودند که قابل قدردانی است.

ساداتی با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر ۷۲ پروژه افتتاح و به بهره برداری رسید، گفت: مجموع پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۱۳۳ میلیارد و هشتصد میلیون تومان افتتاح شد که ۲۲ پروژه مختص روستاها بود . پروژه ها در حوزه های آموزشی، بهداشتی، ورزشی و عمرانی با حضور شفیعی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران به بهره برداری رسید.

نماینده عالی دولت در شمیرانات اشاره ای نیز به انتخابات داشت و خاطر نشان کرد: بستر های انتخابات سال ۱۴۰۰ که برای اولین بار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بصورت همزمان ۴ انتخابات در ۲۸ خرداد ماه برگزار می شود فراهم است و نخبگان و جوانان توانمند با حضور خود ، انتخابات را پرشور کنند زیرا که مشارکت مردم مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است و اقتدار ایران را به منصه ظهور می گذارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا