حضور پرشور در انتخابات؛ قدمی موثر در تحقق گام دوم انقلاب

فرماندار شمیرانات با اشاره به اینکه حضور پرشور در انتخابات قدمی موثر در تحقق گام دوم انقلاب است، گفت: رسانه ها با مسوولیت اجتماعی که دارند، هر چه بیشتر در تنویر افکار عمومی ایفای نقش نمایند و با آگاهی بخشی شفاف و دقیق به جامعه، بسترهای امیدآفرینی را فراهم کنند.

به گزارش شمیرانات خبر، سید مهدی ساداتی با اشاره به نقش رسانه‌ها در اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم در انتخاب نامزد اصلح، اظهار داشت: نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در امید آفرینی، ایجاد آرامش روانی در جامعه و تقویت وحدت ملی بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی افزود: رسانه‌های داخلی باید در راستای مقابله با فضاسازی‌های رسانه‌ای و توطئه‌های معاندان نظام، برکات و نتایج حضور مردم در انتخابات‌های گذشته را به وضوح ترسیم کنند تا مردم بدانند که شرکت در انتخابات تاثیر عمده ‌ای در سرنوشت آنها و کشور داشته و خواهد داشت.

فرماندار شمیرانات تاکید کرد: حضور افراد دارای سلایق متفاوت در صحنه رقابت انگیزه مشارکت مردم در این عرصه را افزایش می‌دهد.

ساداتی با بیان این مطلب که ایجاد شور، شعور و نشاط انتخاباتی در جامعه یکی از ابعاد فعالیت های رسانه‌ای است، تصریح کرد: حضور همگانی و گسترده مردم در انتخابات جز از طریق مشارکت مسئولانه و با نشاط رسانه‌های جمعی امکان پذیر نیست.

شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

این شهرستان در سال ۱۴۰۰، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را برای ۳۶ روستا و ۳ شهر لواسان، اوشان فشم میگون، شمشک دربندسر برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا