نشاط آفرینی در ورزش متبلور می شود

فرماندار شمیرانات از شروع بکار هیأت ورزشی جانبازان و معلولین شمیرانات در ۵ رشته ورزشی خبر داد.

به گزارش شمیرانات خبر، سید مهدی ساداتی در  شورای ورزش شهرستان که با حضور منصور نم نم رییس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان تهران روسای ادارات ورزش و جوانان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اوقاف و امور خیریه و دیگر اعضا برگزار شد ضمن تبریک ماه مبارک رجب و تسلیت امام هادی (ع)، با اشاره به سهم ۱۷۰۰۰ نفری جانبازان و معلولان در ورزش شهرستان اظهار داشت: ورزشکاران جانباز و معلول شمیرانات در مسابقات بین المللی خوش درخشیدند و استعدادهای ورزشی بسیاری در منطقه وجود دارد که با توجه به ابلاغ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به دستگاههای ذیربط ، امکانات ورزشی برای استفاده جامعه هدف مهیا و دراختیار قرار گیرد.

وی ابراز کرد: امر به ورزش امر به معروف است و نباید از آن غفلت شود. برای مقابله با عوارض شهرنشینی که بعضاً سلامت افراد را به خطر می اندازد، توجه به ورزش به خصوص جانبازان و معلولین در اولویت قرار گیرد.

ساداتی تاکید کرد: نشاط آفرینی در ورزش تبلور پیدا می کند و هیأت ورزشی جانبازان و معلولین شمیرانات با برنامه ریزی منسجم  و پای کار آمدن دستگاههای مرتبط ، امکانات لازم برای استفاده جانبازان و معلولین شهرستان مهیا خواهد شد.

منصورنم نم رییس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان تهران در ابتدای این جلسه افزود: ۲۳ رشته ورزشی در این هیأت ورزشی فعال خواهند شد که در ابتدا ۵ رشته شطرنج، تیراندازی، باستانی و بازی های محلی شروع به فعالیت کرده است و با توجه به ظرفیت بالای امکانات ورزشی در منطقه کسب مقام و مدال های رنگارنگ از ورزشکاران شمیراناتی مورد انتظار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا