امام جمعه لواسانات: : سپاه پاسداران نماد اعتماد و آرامش مردم است

امام جمعه لواسانات گفت: سپاه پاسداران از ابتدای تاسیس تاکنون با حضور نیروی مردمی بسیج از حماسه‌آفرینی در دفاع مقدس تا حوادث غیرمنتظره سیل، زلزله، کرونا، واکسیناسیون و … همواره نماد اعتماد و آرامش مردم بوده است.

به گزارش شمیرانات خبر از ایرنا، حجت الاسلام علی‌اکبر ایمانی در خطبه‌های این هفته لواسانات اظهار داشت: ماموریت سپاه پاسداران در قانون اساسی و فرمایشات حضرت امام صیانت و پاسداری از انقلاب اساسی عنوان شده است و محدود به حراست از مرزهای جغرافیایی نمی‌شود؛ به همین سبب در ۳ دهه اخیر سپاه برون مرزی و سپاه قدس تشکیل شد تا هرکجا می‌شود از انقلاب و نگاه ویژه امام راحل به حاکمیت اسلامی بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال از دوران ائمه اطهار، صیانت کند.

وی ادامه داد: در طول‌ این سال‌ها شاهد بوده‌ایم سپاه پاسداران توانسته است به عنوان یک نیروی واکنش سریع مردمی در هر کجا که اقتضائات کشور و انقلاب ایجاب می‌کند، حضور موثر داشته باشد. و در امورات درون مرزی و برون مرزی از جمله به عنوان یک مولد بدرخشد.

خطیب جمعه لواسانات با بیان این‌که سپاه بستر جوانه زدن بسیج و نیروهای مردمی بوده است، گفت: سپاه، با ایجاد قرارگاه‌های سازندگی توانسته است به عنوان یک نهاد کارآمد در کشور خود را ثابت کند؛ بسیاری از کارهای بزرگی که از عهده و توان بخش‌های خصوصی خارج بود، قرارگاه‌هایی نظیر قرارگاه خاتم انجام داده است.

حجت الاسلام ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت مدیریت افکار جوان و فضای مجازی اظهار داشت: امروزه دشمنان با جنگ ترکیبی در جبهه‌های مختلف فرهنگی، نظامی و اقتصادی علیه ما هستند و یکی از اهداف مهم آن‌ها تاثیرگذاری بر افکار ما و بویژه جوانان‌مان است.

وی ادامه داد: این مهم می‌طلبد مجلس و مجموعه حاکمیت فضای مجازی را از انحصار دشمن خارج کند و بستری مناسب برای استفاده مردم که اکنون از لحاظ فیزیکی در کشور هستند و مدیریت افکارشان به دست بیگانگان است، فراهم کند.

امام جمعه لواسانات تاکید کرد: اهمال‌کاری در این زمینه قابل جبران نیست و متولیان باید با به‌کارگیری منابع مالی و امکانات، مدیریت افکار جوانان ما را از اختیار ضد انقلابیون خارج کنند و پیش از آن‌که آینده‌سازان کشور را از دست دهیم، کاری انجام دهند.

لواسانات متشکل از شهر لواسان و ۲۰ روستا، با جمعیتی افزون بر ۳۰ هزار نفر در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا