شب شعر جماران در لواسان برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شمیرانات اعلام کرد: به مناسبت سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب، همایشی تحت عنوان «شب شعر جماران» در لواسان برگزار می شود.

به گزارش شمیرانات خبر، سید علی اصغر رفعت حقیقی اظهار داشت: این همایشبا هدف گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) در شب سالروز رحلت ایشان (شامگاه دوشنبه ۱۳ خرداد) با حضور جمعی از خانواده معظم شهدای انقلاب اسلامی، مسئولان استانی و محلی، روحانیون و فرهنگیان شهرستان شمیرانات برگزار می‌گردد.

وی به تشریح برنامه‌های «شب شعر جماران» پرداخت و گفت: قرائت قرآن توسط قاریان برجسته، یادواره شهدای سبو کوچک، عصر شعر «خورشید جماران» با محوریت شعرهای انقلابی و منسوب به امام راحل، تقدیر از خانواده گران‌قدرشهدا، تقدیر از برترین‌های جام باشگاه‌های کتاب و کتاب خوانی کودک و نوجوان شمیرانات، ایراد سخنرانی توسط انقلابیون و … از جمله برنامه‌های اجرایی این همایش است.

شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک، بخش اعظمی از منظقه سه و شمال و شرق منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی تهران واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا