ساداتی: : شهرداراوشان فشم میگون الگوی خدمت باشد

فرماندار شمیرانات افزود: خدمت به مردم ساعت و زمان ندارد و باید با تلاش بی وقفه پاسخگوی مطالبات مردم بود.

به گزارش شمیرانات خبر، سید مهدی ساداتی در آئین تکریم و معارفه شهردار اوشان فشم میگون بدنه شهرداری را از جنس خدمت برشمرد و اظهار داشت: توسعه شاخص های شهری در گرو مدیریت جهادی است و امروز مجموعه شهرداری با حمایت شورای اسلامی شهر می تواند تحولی شگرف را در ارتقای سرانه ها ایجاد کند.

فرماندار شمیرانات ابراز کرد: شورای اسلامی اوشان فشم میگون پیشقراول نظام شورایی کشور در انتخاب شهردار بودند که با هماهنگی بین بخشی روند انتصاب شهردار از سوی استانداری تهران سرعت گرفت.

وی تصریح کرد: شهردار در خدمتگزاری بی منت به مردم باید الگویی مثال زدنی برای مجموعه مدیریت شهری باشد و قانونمندی را سرلوحه خود در تصمیمات و اجرای پروژه ها قرار دهد.

نماینده عالی دولت در شمیرانات مسئولیت را فرصتی مغتنم برای خدمت هم افزایی دانست و بیان داشت: مدیران همه خدمتگزاران مردمند و فرصت خدمت اندک و محدود است ، این فرصت بدست امده را برای پاسخگویی شفاف به مطالبات مردم ارزشمند بدانیم و در انجام وظایف کوتاهی نکنیم.

ساداتی استفاده از ظرفیت صنعت گردشگری در منطقه را مورد تاکید قرار داد و افزود: با برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ظرفیت گردشگری را که در این منطقه وجود دارد را از تهدید به فرصت مبدل کنیم و کد های درآمدی پایدار ایجاد کنیم و و سرانه ها ی رفاهی را افزایش دهیم.

در این مراسم از خدمات و تلاش های رضا ریاحی تقدیر و سید محمدرضا شهبازی بعنوان شهردار جدید اوشان فشم میگون معارفه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا