ساداتی: : شهردار باید برنامه محور و قانونمند باشد

فرماندار شمیرانات گفت: اضای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر باید کارهای غلط ادوار گذشته را اصلاح کنند و خدمتگزاری را سرلوحه خود قرار دهند.

به گزارش شمیرانات خبر، سید مهدی ساداتی در نشست با روسای شوراهای اسلامی و سرپرستان شهرداری های لواسان، اوشان فشم میگون و شمشک دربندسر خادم مردم بودن را فرصتی مغتنم برشمرد و اظهار داشت: مردم با اعتمادی که به اعضای شورای شهر کردند مطالبه خدمتگزاری را دارند و اعضای شورای اسلامی شهر ها نیز با رعایت قانون در توسعه و آبادانی گام بردارند.

فرماندار شمیرانات تصریح کرد: آبروی شورای اسلامی شهر،آبروی یکایک شهروندان است و شوراهای اسلامی ضمن استقلال، اقتدار و تسریع بخشیدن در انتخاب شهردار شاخصه قانونمندی و برنامه محور بودن در انتخاب شهردار را سرلوحه قرار دهند.

وی ایجاد درآمد پایدار را از نیازهای اولویت دار در شهرها دانست و تاکید کرد: ایجاد کدهای درآمد پایدار برای شهرداری ها می تواند بسیاری از چالش های موجود را کاهش دهد که با ایجاد بستر مناسب در حوزه گردشگری ونگاه درآمدی فرصت های خوبی را بوجود آورد.

ساداتی همچنین ابراز کرد: دستگاههای نظارتی رصد عملکردی شهرداری ها را همچون گذشته با جدیت ادامه خواهند داد که رعایت مر قانون در اتخاذ تصمیمات و شفافیت در ارائه طرح ها موفقیت شوراهای اسلامی را منتج می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا