فرماندار شمیرانات:: صیانت از حقوق شهروندی از وظایف شوراهای اسلامی است

فرماندار شمیرانات گفت: گفتمان شوراهای اسلامی شهر باید با رویکرد مطالبه گری در چارچوب قانون از مسئولان باشد.

به گزارش شمیرانات خبر، سید مهدی ساداتی در اولین نشست هم اندیشی با منتخبین ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر های لواسان، اوشان فشم میگون و شمشک دربند سر افزود: تسلط بر قوانین شوراها و شهرداری از ضرورتهای نمایندگان مردم در مدیریت شهری است که می تواند در ارائه لوایح کارشناسی تاثیر گذار باشد.

وی اعتماد مردم به شوراهای اسلامی را بزرگترین سرمایه اجتماعی برشمرد و ابراز کرد: صیانت از حقوق شهروندی از وظیاف اصلی شوراهای اسلامی است که توجه در این خصوص پاسخ مناسب اعتماد مردم به منتخبین خود است.

رئیس کمیته انطباق فرمانداری شمیرانات با اشاره به ویژگی های شورای کارآمد تصریح کرد: پاکدستی و خدمتگزاری همراه با تدین ، وفاداری به آرمانهای انقلاب از خصوصیت های شورای کارآمد است که می تواند مطالبات مردم را بدستی پاسخگو باشد.

ساداتی در ادامه اظهار داشت: انتخاب شهردار توانمند و برنامه محور می تواند در پویایی و توسعه شهر در زیبا شناسی مبلمان شهری و زیر ساختی به ایفای نقش مدیریتی خود بپردازد.

فرماندار شمیرانات اذعان داشت: مردم در امور شهری حامی و هدایتگر شوراها هستند و می توانند کارشناسان متعهدی در توسعه و آبادانس شهر برای اعضای شوراهای اسلامی باشند.

حجت الاسلام والمسلمین لواسانی امام جمعه بخش لواسانات در ابتدای این نشست گفت: اعضای شورای شهر با نظارت بر عملکرد شهرداری امانتداری را به منصه ظهور برسانند و مشارکت مردم را در اداره کشور افزایش دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا