طرح‌های عمرانی شمیرانات افتتاح شد

بهره‌برداری از طرح روکش آسفالت محور فشم گرمابدر در بخش رودبار قصران به صورت نمادین همزمان با ۴۷ طرح دیگر شمیرانات، با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران افتتاح شد.

به گزارش شمیرانات خبر به نقل از ایرنا، همچنین طرح احداث مرکز خدمات سلامت شهر شمشک دربندسر نیز با اعتبار پیش‌بینی شده ۸ میلیارد تومان، همزمان با ۴ طرح دیگر کلنگ‌زنی شد.

افتتاح ۴۸ طرح با اعتبار ۷۶ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان و کلنگ‌زنی ۵ پروژه با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان با اشتغال‌زایی ۸۳۹ نفر، توسط ۱۵ دستگاه اجرایی از برنامه‌های اقتصادی، عمرانی و کشاورزی شهرستان شمیرانات در هفته دولت امسال است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران، امروز با منظور گلباران مزار شهدای گمنام، دیدار با خانواده معظم شهدا، افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های بانوان لواسان، دیدار با امام جمعه رودبار قصران، افتتاح یک طرح عمرانی، کلنگ‌زنی مرکز خدمات سلامت و بازدید از سالن ورزشی گرمابدر به شمیرانات سفر کرد.

هفته اول شهریورماه، به مناسبت شهادت دو دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهید محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و شهید دکتر محمدجواد باهنر (نخست وزیر) هفته دولت نام گرفته است. در طی این هفته، مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه های گوناگون عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا می شوند.

شهرستان گردشگری شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی و طبیعتی مطلوب، متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرقی منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت گستره شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا