فاطمه سید مومن، سرپرست آموزش و پرورش شمیرانات شد

فاطمه سید مومن با حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به عنوان سرپرست این اداره در منطقه یک (شمیرانات) منصوب با حضور معاون توسعه منابع و پشتیبانی این اداره کل معرفی شد.

به گزارش شمیرانات خبر، سید مهدی ساداتی در دیدار با سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان بیان داشت: تلاش برای تعالی آموزش و پرورش در فضای مجازی و فیزیکی مدارس منطقه، بسیار ضروری است و بایستی در این زمینه خلاق و توانمند عمل کنیم.

وی افزود: حفظ آرامش روانی دانش آموزان و خانواده‌ها نیز رسالت و دغدغه اصلی ما است، لذا نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در این برهه زمانی و تا ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس باید مقدم بر تمام برنامه‌های آموزشی و تربیتی مدارس باشد.

سیدمومن نیز بر ثبات و آرامش حاکم بر مدارس منطقه و تلاش همکارانش در خانواده بزرگ آموزش و پرورش منطقه یک (شمیرانات) بر کیفیت بخشی به مسائل آموزشی و پرورشی، علی رغم بروز کرونا تاکید کرد و با اشاره به فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری در گفتگوی زنده با فرهنگیان، رسالت جامعه فرهنگی در شرایط کنونی را بسیار با اهمیت و خطیر توصیف کرد.

به گزارش ایرنا، پیش از این “صادق صادق‌پور” به مدت ۳ سال در این سمت خدمت کرد و اکنون به افتخار بازنشستگی نائل شد؛ “فاطمه سید مومن” نیز قبل حکم مذکور به عنوان معاون پرورشی و تربیت بدنی این اداره مشغول فعالیت بود.

شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران، با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است؛ این شهرستان در سال تحصیلی ۱۳۹۹ – ۱۴۰۰ میزبان ۶۵ هزار دانش‌آموز در ۴۰۰ مدرسه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا