فرماندار شمیرانات: تلاش ما برگزاری انتخاباتی اخلاق محور است

فرماندار شمیرانات تاکید کرد: با توجه به اهمیت انتخابات که مظهر جامعه‌ای مردم سالار است، تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا اخلاق اسلامی در این فرآیند رعایت و افراد شایسته به انتخاب و نمایندگی مردم برای مناصب مختلف معرفی شوند.

به گزارش شمیرانات خبر، سید مهدی ساداتی روز سه‌شنبه در دیدار با معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران اظهار داشت: شکوه مشارکت مردم در صحنه انتخابات نشان از اعتبار و اعتماد عمومی به نظام حاکمیت است که این مهم با تلاش مُولان برای جلب رضایت ملت محقق می‌شود.

وی افزود: در این میان مشارکت نسل جوان و رای اولی‌ها در این حماسه ملی سیاسی و اجتماعی نیز پشتوانه محکمی برای نظام است.

این مقام مسئول تصریح کرد: بی‌شک مسئولان و نیروهای متولی برگزاری انتخابات شهرستان آمادگی کامل را برای برگزاری یک انتخابات سالم و پر شور را خواهند داشت و نسبت به شهروندان متعهد می‌شویم، کارکنان دولت به هیچ وجه حامی و پله هیچ شخصی برای نماینده شدن نخواهند شد.

شکرالله حسن‌بیگی نیز تاکید کرد: با توجه به اینکه در سال ۱۴۰۰ انتخابات مهم ریاست جمهوری، شوراها، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم، حفظ معیشت مردم، کنترل تورم و رکود در مقطعی که با ویروس کرونا و شدیدترین تحریم‌ها مواجه هستیم باید در دستور کار اقدامات در استان باشد.

وی افزود: مدیران و مسئولان سیاسی و اجتماعی در فرمانداری‌ها تعامل نزدیکی با دستگاه‌های نظارتی در بخش‌های اقتصادی همچون اصناف و اتحادیه‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا