فرماندار شمیرانات: حوزه فعالیت پلیس‌راه “لواسانات” و “رودبار قصران” مشترک است

سیاوش شهریور ر افزود: بنر فعلی سر در اینپلیس راه با نام دو بخش کاملاً صحیح است.

به گزارش شمیرانات خبر،  چندی پیش نصب تابلو این پلیس راه با حاشیه‌هایی همراه بود زیرا تنها عنوان “پلیس راه لواسانات” را داشت و سبب گلایه اهالی بخش رودبار قصرانشد.

مسئولان متولی پس از اعلام آنکه عمدی در این کار نبوده عنوان تابلو را به ” پلیسراه لواسانات – رودبار قصران” تغییر دادند و حاشیه‌ها و گلایه‌ها نیز فروکش کرد.

با وجود این اما برخی افراد که خود را فعال رسانه‌ای معرفی می‌کنند و در برخیکانال‌های فضای مجازی که نوع فعالیتشان و اینکه مجوز دارند یا خیر نیز محل بحث و سؤال قرار دارد، حاشیه سازی هایی را با هدف ایجاد اختلاف بین اهالی ایندو بخش برنامه ریزی کردند و حتی اصلاح عنوان تابلو مذکور را “اتفاق نامیمون” خواندند و مدعی درست بودن عنوان قبلی تابلو شدند که اعتراض برخی شهروندان شهرستان را به دنبال داشت.

البته این اقدامات با واکنش جدی و قاطع مسئولان متولی از جمله فرماندار مواجه و اعلام شد که حوزه فعالیت اداره مذکور هر دو بخش است.

مسعود کرمزاده شهردار اوشان، فشم و میگون نیز  توضیح داد: با توجه به مراجعات مردم و مطالبه عمومی برای درج مجدد نام بخشرودبار قصران در کنار لواسانات به دلیل جدا بودن این دو بخش از یکدیگر، شهرداری و شورای شهر مراتب گلایه شهروندان را صرفاً برای اطلاع پلیس راه از این نارضایتی عمومی به آنها ابلاغ کرد و پس از جلسه‌ای در این خصوص مشخص شد این حذف نام علت خاصی نداشته و قرار شد شهرداری بنر اصلاح شده‌ای را تهیه کند و به پلیس راه تحویل دهد.

وی در واکنش به مطالب بعضی کانال‌های تلگرامی علیه اقدام برای اصلاح عنوان تابلو مذکور گفت: مطلبی که بنده تکذیب کرده‌ام دخالت در امور خارج شهری بود چراکه تنها پلیس راه را از این اعتراض مردمی مطلع ساختم.

سرهنگ سیف الله فرهادی رئیس پلیس راه بخش‌های لواسانات و رودبار قصرانشهرستان شمیرانات نیز در این زمینه اظهار داشت: تغییر بنر سردر مقر گردنهقوچک از ابتدا به این دلیل بود که اواخر تیر ماه امسال از زیر مجموعه سر کلانتری بزرگراه‌های تهران بزرگ (یکی از ۲۸ منطقه راهنمایی و رانندگی تهران) خارج و به پلیس راه تهران بزرگ تبدیل شدیم و این عنوان باید اصلاح می‌شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا