فرماندار شمیرانات: روانشناسان هم در هیئت‌های مذهبی سخنرانی کنند

فرماندار شمیرانات در جمع مسئولان هیئت‌های مذهبی شهرستان گفت: از مشاوران و روانشناسان دعوت کنید تا در مراسم دقایقی از اهمیت اخلاق و انسجام خانواده نیز سخنرانی کنند.

به گزارش شمیرانات خبر، سیاوش شهریور روز دوشنبه در نشست پیام‌آوران عاشورا که در آستان مقدس امامزاده علی اکبر (ع) چیذر برگزار شد اظهار داشت: جوانان را حتی اگر ظاهرشان مطابق میل شما نیست قضاوت نکنید و با آغوش باز در مراسم پذیرای حضورشان باشید؛ اگر ایرادی هم به آنها وارد باشد فرزندانی هستند که در دامان ما بزرگ شدند و احتمالاً ما جایی اشتباهی مرتکب شده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است تا جوانان که سرمایه اجتماعی مهمی هستند از ما بگیرد و امروز بخش اعظمی از جوانان با آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق، اعتیاد و … درگیر هستند.

این مقام مسئول در ادامه تأکید کرد: هدف والای گرامیداشت محرم کارکرد اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی آن است که باید به این اهداف مهم دست یابیم وگرنه شور عزاداری بدون شعور تأثیری بر اخلاق و انسجام جوانان و خانواده‌های ما نخواهد داشت.

نماینده عالی دولت در شمیرانات تصریح کرد: خردمندی، انسانیت، احترام به بزرگ‌تر و … مواردی است که باید برای جوانان ما مرور شود.

شهریور اذعان داشت: ثبات کشور مدیون خانواده با اخلاق ایرانی است و تمام مسئولان و دغدغه مندان جامعه باید در راستای حفظ ارزش‌ها و پایبندی خانواده‌ها اقدام کنند.

فرماندار شمیرانات همچنین بر توزیع نذری‌های ماه محرم میان فقرا تأکید کرد و خطاب به جمع حاضر گفت: همسایه‌های نیازمند خود را دریابید و سعی کنید سفره‌های نذری خود را در مناطق محروم پهن کنید.

شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی تهران واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا