فرماندار شمیرانات: شعار سال، نقشه راه و چراغی روشن درانجام وظایف دستگاهها است

ساداتی گفت: شعار سال چراغی روشن و نقشه راه دستگاهها در انجام امورات است و حمایت و رفع موانع تولید در صدر اولویت های فرمانداری است.

به گزارش شمیرانات خبر، سید مهدی ساداتی در دومین روز از آغاز سال نو، اهمیت نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گامی مهم دردر جهش تولید برشمرد و اظهار داشت: نگاه مقام معظم رهبری به تقویت تولید داخلی که می تواند تحریم ها را بی اثر کند باید در همگان تسری یابد و در حمایت ازظرفیت درونی کشور ،با اصلاح و تسهیل نمودن برخی از قوانین موانع تولید برداشته شود.

فرماندار شمیرانات ابراز کرد: اشتغالزایی فقط با حمایت از صنایع و کارآفرینان داخلی محقق می شود و قوانین در راستای حمایت از تولید شفاف است و نباید با تفسیر به رای مانعی برای تولید و تولید کننده ایجاد کرد.

ساداتی حمایت از تولید و پشتیبانی و مانع زدایی را خط و مشی دستگاههای شهرستان بیان و تاکید کرد: همه ظرفیت دستگاههای شمیرانات در حمایت و رفع موانع تولید مهیا است. حمایت از کارآفرین علاوه بر اشتغال زایی و چرخه اقتصادی کشور در کاهش بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی نیز نقش مستقیم دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا