فرماندار شمیرانات: پاشنه آشیل کشور عدم ارتباط مدیران با مردم است

فرماندار شمیرانات تاکید کرد: پاشنه آشیل انقلاب اسلامی عدم ارتباط مستقیم مدیران با مردم است. بایستی سطح ارتباط‌گیری و برگزاری جلسات مستمر با مردم در راستای حل مشکلات ارتقا یابد.

به گزارش شمیرانات خبر، سید مهدی ساداتی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه بخشدار رودبار قصران پاسخگویی را شاخصه مدیر شایسته دانست و بیان داشت: پاسخگویی و دیدارهای بی واسطه مدیران با مردم و ایجاد هماهنگی بین دستگاهی از بارزترین خصوصیت مدیر مردمی است.

وی خواستار مدیریت جهادی در رودبار قصران شد و تصریح کرد: امروز با وجود ویروس کرونا اولویت کشور قرار دارد و ظرفیت بخش باید در کاهش شیوع و قطع زنجیره قرار گیرد.

این مقام مسئول تاکید کرد: سال آینده میزبان ۴ انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی، میاندوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستیم که برنامه‌ریزی مناسب می‌تواند تسهیل کننده اجرای انتخابات باشد.

امام جمعه رودبار قصران نیز اظهار داشت: جنایات امروز در جهان به دست آمریکای جنایتکار و فرزند ناخلفش اسرائیل ظالم با ترور ناجوانمردانه صورت می‌گیرد که نشانه عجز و ناتوانی آنان در مقابل جمهوری اسلامی است؛ جنایتکاران بدانند سلیمانی ها در کشور بسیارند و با این جنایات خللی در پیشرفت و امنیت و اقتدار کشور وارد نمی شود.

حجت الاسلام سید مجتبی حسنی خاطرنشان کرد: برای هر صندلی مسئولیت بیش از ۷۳ شهید داده ایم و وظیفه سنگینی برعهده مدیران است این فرصت را قدر بدانید و خدمتگزار مردم باشید.

در این مراسم از خدمات سید حبیب موسوی نماور تکریم و سید محمد مختاری به عنوان بخشدار جدید رودبارقصران معارفه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا