فرماندار: کمک های شمیرانات برای راهپیمایی اربعین متمرکز شود

فرماندار شمیرانات خطاب به موکب‌ها و فعالان مذهبی گفت: کمک‌های مردمی و اقدامات شهرستان در راهپیمایی اربعین متمرکز باشد تا از این طریق بتوانیم نام و پرچم شهرستان شهیدپرور و متدین شمیرانات را برافراشته کنیم.

به گزارش شمیرانات خبر، سیاوش شهریور روز شنبه در جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی شمیرانات خطاب به موکب‌ها و فعالان این راهپیمایی اظهار داشت: در قدم اولانتظار داریم از ظرفیت‌های بالای اقتصادی و اجتماعی شهرستان در این اقدام ملی و مذهبی بهره‌مندی مطلوب را داشته باشید و در قدم دوم تمام اقدامات وکمک‌های جمع آوری شده را تحت عنوان ستاد اربعین حسینی شهرستان شمیرانات منسجم و ساماندهی کنید.

این مقام مسئول تأکید کرد: همواره باید در راستای برگزاری هر چه شکوهمندتر این سرمایه اجتماعی و مذهبی تلاش مضاعف داشته باشیم و در راستای تسهیل گری حضور مردم و ارائه خدمات مطلوب گام‌های مؤثری برداریم.

وی ضمن بیان اینکه این مملکت را شور حسینی حفظ کرده افزود: با توجه به دشمنی های ممتد و احاطه تهدیدهایی که کشورمان با آنها مواجه شده، موظفیم عنصر اساسی مقاومت که همین شور حسینی است را زنده و پایدار نگه داریم.

شهریور با بیان اینکه راهپیمایی اربعین می تواند قلب های دو ملت را با هم مهربان سازد اذعان داشت: امنیت ملی و وحدت تاریخی هر دو ملت در گرو همین محبتی است که به برکت امام حسین (ع) ایجاد می شود.

این مقام مسئول بیان داشت: وظیفه همهٔ ماست که به این راهپیمایی به عنوان یک پروژه مقدس بپردازیم چرا که می تواند وحدت و قدرت ما را به رخ بکشد و نقشه دشمنان را خنثی کند.

شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک، شمال و شرق منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی تهران واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا