ساداتی عنوان کرد: : فصل الخطاب قراردادن قوانین در پاسخگویی مطالبات شاخصه دهیاران و شهرداران شمیرانات

فرماندار شمیرانات در آیین تقدیر از دهیاران و شهردا بخش لواسانات گفت: دهیاران و شهرداران با رعایت مر قانون در پاسخگویی به مطالبات مردم الگوی مدیران موفق به شمار می روند.

به گزارش شمیرانات خبر، سید مهدی ساداتی در آئین تکریم دهیاران و شهردار لواسان که به مناسبت روز دهیاری و شهرداری برگزار شد بر حمایت های همه جانبه حاکمیت از روستا ها اشاره و اظهار داشت: نگاه حاکمیت به روستا ها با رویکردی جدید و همه جانبه در راستای توسعه ای موجب افزایش تولید محصولات کشاورزی و باغی و همچنین دامی شده است.

وی تصریح کرد: پاسخگویی مطالبات مردم در روستا ها و همچنین شهر ها از سوی دهیاران و شهرداران صورت می پذیرد و رعایت قانون فصل الاخطاب می باشد.

ساداتی خاطر نشان کرد: دهیاران وشهرداران با حمایت های همه جانبه در برابر ویروس کرونا ظاهر شدند و با ضد عفونی و تولید ملزومات بهداشتی در آن برهه زمانی کمک فراوانی را در کنترل این ویروس منحوس داشتند.

نماینده عالی دولت در شمیرانات مردمی بودن مدیران شهری و روستایی را از بارزترین ویژگی دهیاران وشهرداران شهرستان برشمرد و بیان کرد: روحیه خدمتگزاری بی منت به مردم بعنوان صاحبان اصلی این انقلاب که رضایتمندی مردم را بدنببال دارد شاخصه ای بی نظیر محسوب می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا