قرارگاه محرومیت‌زدایی شمیرانات ایجاد می‌شود

رئیس شورای فرهنگ عمومی شمیرانات اعلام کرد: قرارگاه محرومیت‌زدایی شهرستان با عضویت اشخاص حقوقی و حقیقی معتمد در راستای فقرزدایی منطقه با منسجم‌سازی کمک‌های دولتی و مردمی طی یک ماه آینده فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش شمیرانات خبر، حجت الاسلام سید سعید لواسانی در دیدار با دکتر سلامت مسئول جدید دفتر نمایندگی آستان مقدس رضوی در شمیرانات ابراز داشت: ایجاد دفاتر نمایندگی از ابتکارات خوب آقای رئیسی در زمان تولیت آستان قدس رضوی بود؛ وجود نام اقدس امام رضا علیه السلام در منطقه سرمنشا خیر و برکت خواهد بود و اگر برای ایشان کار کنیم، نعمت بر ما سرازیر می‌شود.

وی بیان داشت: هر اقدام مثبتی در زمینه محرومیت‌زدایی انجام شود، ماندگار است بویژه در این شرایط اقتصادی که متاسفانه شاهد مشکلات بسیار مردم و رشد چند برابری آمار بیکاران هستیم. لذا بایستی اهتمام خود را به کار گیریم تا بتوانیم تا زمانی که وضعیت از این حالت غیرقابل تحمل عبور کند و آسایش و گشایشی برای ملت ایجاد شود، باری از دوش آنان برداریم.

امام جمعه لواسان تاکید کرد: حصول نتیجه مطلوب و پیشبرد جدی امور مستلزم هماهنگی دستگاه‌های حمایتی و مربوطه در این حوزه نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، اوقاف و امور خیریه، بسیج و غیره است.

لواسانی با اشاره به اینکه این طیف از کارها مردمی است، خطاب به نماینده آستان مقدس رضوی در شمیرانات خاطرنشان کرد: وجود اقدس امام رضا (ع) برای شما پشتوانه است و بایستی با ادارات مذکور و تیمی که از معتمدان شهرستان تشکیل شده است هماهنگ باشید، چرا که کار منسجم هدف را محقق می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: باید از کارهای شعاری دوری کنیم و هدف فقط رضای خدا باشد؛ متاسفانه برخی افراد اگر عملی هم انجام می‌دهند برای نام‌آوری و بهره‌وری در زمینه‌های دیگر است که به هیچ‌وجه پسندیده نیست و با کار ما سازگاری ندارد.

سلامت نیز با بیان اینکه جنس کار ما ظریف است و بایستی در قلوب مردم نفوذ کرد، اظهار داشت: مردم تشنه فرهنگ انفاق هستند، اما اگر استنباط کنند مساله سیاسی‌ست ورود نمی‌کنند لذا هر چه شفاف‌تر کار کنیم، شاهد حضور خودجوش مردم در میدان خواهیم بود.

وی افزود: تلاش ما بر آن است تا بستری ایجاد کنیم که نذورات مردم در مسیر محرومیت‌زدایی منطقه و دستگیری از نیازمندان حقیقی از پیش شناسایی شده، صرف شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا