محورهای مواصلاتی شمیرانات باز هستند

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان شمیرانات گفت: در حال حاضر کلیه راه‌های اصلی و فرعی شهرستان شمیرانات فاقد انسداد است.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از خبرگزاری فارس، سیداحمد حسینی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان شمیرانات طی مصاحبه‌ای اظهار کرد: با توجه به شدت گرفتن بارش برف از ساعت ۱۸ روز گذشته تاکنون، کلیه عوامل راهداری شهرستان در حالت آماده‌باش بوده و با استفاده از ۱۷ دستگاه سنگین و نیمه‌سنگین و سبک نسبت به عملیات برف‌روبی و حفظ وضعیت مطلوب جاده‌های این شهرستان اقدام شد.

وی گفت: از ساعت ۱۸ روز گذشته تاکنون حدود ۴۰۰ تن مخلوط شن و نمک استفاده شده و به لطف خدا در حال حاضر کلیه راه‌های اصلی و فرعی شهرستان فاقد انسداد می‌باشد و تردد روان برقرار است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان شمیرانات بیان کرد: کلیه عوامل این اداره به استعداد ۳۰ نفر به صورت آماده‌باش صددرصد آماده خدمت رسانی هستند و از تمامی هموطنان عزیز تقاضا دارم با توجه به برودت هوا و بارش برف از سفر غیر ضروری پرهیز کرده و در صورت نیاز حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا