محور شمشک – دیزین با اعمال محدودیت تردد بازگشایی شد

رئیس راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای شهرستان شمیرانات اعلام کرد: محور فرعی و تک لاین شمشک – دیزین در شمال شرقی پایتخت از امروز (سه‌شنبه) با اعمال محدودیت تردد بازگشایی شد.

به گزارش شمیرانات خبر به نقل از ایرنا، یاسر بوداغی اظهار داشت: با توجه به توافقات و جلسه های انجام شده نمایندگان اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان تهران، نماینده وزارت ورزش و جوانان، و پیمانکار بهره‌بردار پیست دیزین، مقرر شد مسیر شمشک – دیزین به منظور استفاده ورزشکاران پیست اسکی دیزین به روی عموم بازگشایی شود.

به گفته وی، تمامی مسئولیت نگهداری و ایمن‌سازی جاده مذکور بر عهده پیمانکار بهره‌بردار پیست دیزین و با نظارت اداره راهداری شمیرانات است.

رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شمیرانات در خصوص نحوه تردد مسافران این محور توضیح داد: تردد در این محور از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۰:۳۰ از شمشک به سمت دیزین و از ساعت ۱۱ الی ۱۵:۳۰ به صورت برگشت از دیزین جریان دارد و از ساعت ۱۶ محور شمشک – دیزین مسدود می شود.

به گزارش ایرنا، مسیر هشت کیلومتری شمشک – دیزین (محور مواصلاتی استان تهران و البرز که دسترسی به مازندران را تسهیل می‌کند) از جاده‌های ناامن به شمار می‌آید که همواره مسدود بوده و در سال‌های قبل نیز با اعمال محدودیت‌های متعدد از جمله تردد ویژه اسکی‌بازان بازگشایی شده بود چرا که حوادث این جاده منجر به مرگ چندین نفر شده است.

شمیرانات با ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی و ۷۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارای سه راهدارخانه فعال یعنی راهدارخانه مرکزی (داخل محوطه راهداری شمیرانات در ابتدای لواسان)، راهدارخانه فشم و راهدارخانه شمشک است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا