ساداتی: : مدیران از موهبت خدمتگزاری به مردم بهترین بهره را ببرند

نماینده عالی دولت در شهرستان در دیدار با مردم روستای زایگان افزود: خدمتگزاری به مردم موهبتی است که باید شکر گزار ان بود باید این فرصت را با اقدامات درست ماندگار کرد.

به گزارش شمیرانات خبر، سید مهدی ساداتی خدمت رسانی به مردم را در قید زمان تعیین شده کاری برای مدیران نمی داند و تاکید دارند: مدیران در پاسخگویی به مطالبات در کنار مردم هستند و خدمت رسانی زمان نمی شناسد و همه مدیران دستگاهای اجرایی شمیرانات آماده خدمت به صاحبان این انقلاب هستند.

وی بیان داشت: امروز کشور برای توسعه و پیشرفت نیاز به روحیه جهادی و تلاشی خستگی ناپذیر مدیرانی را می طلبذ که خود را سرباز ولایت و خادم مردم بدانند.

ساداتی با اشاره به راهکار توسعه و پیشرفت تصریح کرد: مدیران با حضور در بین مردم و بی واسطه شنوای مشکلات و مطالبات باشند و در گره گشایی از نظر مردم استفاده کنند زیرا که مردم بهترین مشاور برای مدیران هستند.

گفتنی است فرماندار شمیرانات در این دیدار مردمی و در نشستی جداگانه با اعضای شورای اسلامی روستای زایگان ، بخشدار ، امام جمعه بخش به بررسی مشکلات روستای زایگان پرداخته و تصمیمات لازم در راستای رفع مسائل روستا گرفته شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا