فرماندار شمیرانات: : مدیران جوان برای خدمت به مردم انگیزه دارند

فرماندار شمیرانات در مراسم معارفه سرپرست بخشداری رودبار قصران گفت : نیروهای جوان و تازه نفس که بکارگیری می شوند باانگیزه مضاعف، انرژی جدیدی را به مجموعه‌ها جهت خدمت به مردم وارد می کنند.

به گزارش شمیرانات خبر از ایرنا، فرماندار شمیرانات روز چهارشنبه در این مراسم اظهار داشت: هدف از تغییرات مدیریتی استفاده از نیروهای جوان و تازه نفسی است که می‌تواند انرژی جدیدی را به مجموعه‌ها وارد کند و این ذات تغییر و تحول بوده و ضروریست.

“محمدعلی خشنودی” با حکمی از سوی محسن منصوری، استاندار تهران به عنوان سرپرست بخشداری رودبار قصران منصوب و مراسم معارفه وی روز چهارشنبه با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا، فرماندار شمیرانات و جمعی از مدیران شهری و مسئولان محلی برگزار شد.

مجتبی ذاکریان با اشاره به بخشدار جدید خاطرنشان کرد: شناخت وی نسبت به منطقه باعث می‌شود زمان کمتری صرف آشنایی با مسائل منطقه شده و کار جدی با این افزایش اختیاراتی که از آن بهرمند شدند، به سرعت آغاز شود و ظرفیت‌های بالقوه‌ای که برای امور بخش کارآمد است به فعلیت برسانند.

وی تاکید کرد: ما کارگزار یک حکومت دینی هستیم و سعادت مردم برای ما مساله اصلی است و باید تلاش‌مان بر اساس زمینه‌سازی برای رشد و کمال آن‌ها باشد؛ لذا معیار عملکرد و ارزشیابی مسئولان منطقه میزان جلسات و بازدیدها نیست بلکه تاثیر آن‌ها در تقویت فرهنگ دینی و ارزش‌های انقلاب، باشکوه‌تر شدن صفوف نماز جمعه و باور شهروندان به این‌که رسالت نماز جمعه ارتباط مردم با مسئولان است، خواهد بود.

نماینده عالی دولت در شمیرانات ابراز داشت: اگر مدیری شبانه‌روز هم برای حل مشکلات مردم تلاش کند و رضایتمندی از وی نیز بالا باشد اما علت خدمت، افق حرکت و هدف ما که تحقق تمدن دینی است را در نظر نگیرد، منفعل محسوب می‌شود.

امام جمعه رودبار قصران نیز با اشاره به سیره امیرالمومنین (ع) بیان داشت: بایستی تلاش ما بر این باشد تا از چند دستگی جلوگیری کنیم چرا که هرگاه مسلمانان از اکسیر اتحاد فاصله گرفتند، ضربات محکمی را متحمل شدند.

حجت الاسلام سید مجتبی حسنی تاکید کرد: مسئولان در هر لباسی که خدمت می‌کنند، در مسیر اهداف انقلاب اسلامی و برای مردمی که در تمام صحنه‌ها پای هویت و حیثیت نظام ایستادند کار کنند و میزبانی با حوصله و خوش‌رو برای شهروندان باشند و کار امروز را به فردا موکول نکنند.

بخشدار جدید رودبار قصران، در کارنامه خود مسئولیت حراست فرمانداری پردیس و شهرداری اوشان، فشم، میگون را داراست.

پیش از این سید محمد مختاری از ۹ آذر ماه ۱۳۹۹ در این منصب مشغول فعالیت بود.

رودبار قصران از توابع شهرستان شمیرانات دارای ۲ شهر اوشان، فشم، میگون و شمشک دربندسر و ۱۶ روستا، با جمعیتی افزون بر ۱۷ هزار نفر در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

این بخش به سبب دارا بودن طبیعتی بکر و قله‌های مرتفع، روددره‌ها و مراکز خدماتی رفاهی متعدد، ۲ پیست اسکی و مدرسه یخ‌نوردی در تمام فصول  سال با استقبال چشمگیر ورزشکاران و گردشگران داخلی و خارجی قرار می‌گیرد که جمعیت متغیر آن را تا ۳ برابر افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا