مدیریت هوشمند پل موفقیت برای مدیران است

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری تهران گفت: تغییر مدیریت سنتی و ناکارآمد نیاز امروز مدیران در سرعت بخشیدن به خدمت رسانی است.

به گزارش شمیرانات خبر، علیرضا طاهری نسب در مراسم معارفه شهردار جدید اوشان فشم میگون شهرستان شمیرانات افزود: ۷۵ درصد جمعیت کشور شهرنشین هستند که در استان تهران این امار نزدیک به ۹۰ درصد است که به نسبت هرکیلومتر مربع ۹۵۰ نفر می باشد.

وی ابراز کرد: وجود بافت فرسوده در تهران و شرایط نامساعد زیستی باعث شده کیفیت زندگی مردم نا مطلوب باشد و نکته مورد توجه در رفع مشکلات اول شناخت مسئوله است و در مرحله بعدی رفع آن می باشد.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری تهران تصریح کرد: در هزاره سوم ، مدیریت شهری در حال توسعه است و از یک تشکیلات خدماتی و عمرانی به سوی نهاد فرهنگی و اجتماعی شدن در حرکت است و مشارکت مردم رنگ و بوی بیشتری به خود می گیرد.

این مقام مسئول اذعان داشت: پارلمان و مدیریت شهری باید برنامه ریزی مناسبی در تامین منابع درامدی پایدار داشته باشند و هزینه های مازاد را حذف کنند و و با تقویت بخش نظارتی گلوگاه های فساد خیز را مسدود کنند.

طاهری نسب هوشمند سازی مدیریت را پلی برای موفقیت دانست و بیان داشت: شهروندان بعنوان ذخیره ای ارزشمند می توانند با مشارکت در تصمیمات بازوی توانمند برای شهرداری باشند و شوراهای اسلامی که وکلای مردم در پارلمان شهری هستند باید از حق مردم صیانت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا