فرماندار شمیرانات: : مردم ما را در مسیر مبارزه با فساد همراهی کنند

ساداتی گفت: برای بررسی و رسیدگی به گزارش‌های مردمی در خصوص زمین‌خواری احتمالی در «شمشک دربندسر» آمادگی کاملی بین مسوولان وجود دارد و شهروندان می‌توانند با ارائه مستندات موردی از این تخلف‌ها، ما را در مسیر مبارزه با فساد همراهی کنند.

به گزارش شمیرانات خبر به نقل از ایرنا، سیدمهدی ساداتی افزود: تا این لحظه شکایت مردمی در خصوص تخلفات مربوط به زمین‌خواری در «شمشک دربندسر» در دستگاه قضایی ثبت نشده است و با تخلف‌های احتمالی با جدیت برخورد خواهد شد.
وی هچنین اظهار داشت: پرونده مربوط به آرامستان «تپه‌سرخه» لواسان هم به منظور ارجاع به کمیسیون اصل ۹۰ در حال جمع‌بندی و آماده‌سازی است.

شهر «شمشک دربندسر» از توابع بخش رودبار قصران شهرستان شمیرانات دارای آب و هوایی کوهستانی و طبیعتی بکر است و در شمال‌شرقی

پایتخت قرار دارد؛ این شهر  به دلیل موقعیت جغرافیایی ممتاز از مقاصد گردشگری استان تهران به شمار می‌رود و این روزها ادعاهایی مبنی بر زمین‌خواری در این منطقه در فضای مجازی منتشر شده است.

زمانی ساخت‌وساز در این شهر در نبود طرح هادی، بدون ضوابط و شرایط مشخص و با روابط و قراردادهای سلیقه‌ای انجام می‌شد اما با ابلاغ طرح هادی کمک بزرگی به توقف ویلاسازی و هدررفت زمین‌های محدود منطقه شد زیرا زمین‌های این شهر توریستی – ورزشی باید صرف سرانه‌های عمومی شود نه ویلاهایی که به صورت فصلی مورد بهره‌برداری برخی افراد قرار می‌گیرد.

شمشک دربندسر در آبان سال ۱۳۹۱ با تجمیع ۶ روستا به شهر تبدیل شد و در بیشتر موارد با دو پیست اسکی بین‌المللی شمشک و دربندسر بین مردم سایر مناطق کشور شناخته می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا