سالکی: : مردم پایه امنیت پایدار هستند

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شمیرانات افزود: امنیت پایدار با نقش پذیری مردم تثبیت می شود و سلامت جامعه اولویت اصلی است.

به گزارش شمیرانات خبر، منصور سالکی اظهار داشت: کمیسیون مشترک پیشگیری و مقابله با سرقت و مقابله سلاح و مهمات غیرمجاز شمیرانات جایگاه ویژه‌ای در شهرستان دارد و اگر نتوانیم در راستای اهداف این کمیسیون حرکت کنیم رویکردهای دولت در این زمینه به نتیجه مورد نظر نخواهد رسید و با توجه به فراگیر شدن بیماری کرونا ضرورت دارد مسئولین با حساسیت و جدیت بیشتری نسبت به نگهداری و توزیع دارو و لوازم پزشکی بهداشت بهداشتی اهتمام ورزند و تامین امنیت و سلامت جامعه یکی از مهمترین اهداف این کمیسیون است.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شمیرانات تصریح کرد: در این راستا به کارگیری راهکارهای پیشگیری از سرقت واکسن کرونا و تشدید مراقبت های حفاظتی باید با جدیت تمام توسط کلیه اعضاء پیگیری و اجرایی گردد.

وی با اشاره به اینکه سرقت کالاهای سلامت محور می‌تواند سلامتی جامعه امروز و نسل های بعد را تحت تأثیر قرار دهد ابرازکرد: در سرقت کالاهای صنعتی تنها بعداقتصادی مطرح است اما در خصوص کالاهای سلامت محور یعنی علاوه بر آسیب اقتصادی بر بدنه بهداشت و درمان جامعه نیز آسیب وارد می‌شود.

معاون سیاسی با تأکید بر افزایش برخوردهای قانونی با منابع سرقت واکسن و داروهای کمیاب و افزایش پیگیری‌ها در این حوزه تاکید کرد: سرقت دارو علل زیادی دارد و تا به حال در این حوزه پیشگیری هم صورت گرفته و این درحالی است که هرچقدر دارو گران تر و کمیاب تر باشد احتمال سرقت بیشتر می‌شود. بحث دارو با امنیت جانی و سلامت مردم سر و کار دارد و متاسفانه افراد سود جو خواستار تضعیف امنیت هستند.

منصور سالکی در راستای مقابله با سلاح و مهمات غیرمجاز بیان داشت: در بحث صیانت از حقوق مردم و محیط زیست و جلوگیری از شکار غیرمجاز باید امنیت و حفظ و نگهداری منابع این مناطق به دست خود مردم تامین گردد و می توان با فرهنگ‌سازی و بالا بردن سطح آگاهی مردم منطقه ضمن جلوگیری از تخریب محیط زیست به امنیت پایدار با همکاری مردم دست یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا