مرز بین غیرت امت اسلامی با دیگران، عفاف و حجاب است

امام جمعه موقت لواسانات گفت: آن‌چه مرز بین غیرت امت اسلامی و مرد مسلمان با دیگران است، همین عفاف و حجاب است و امروز دشمنان اسلام و قرآن همان فرمان کشف را از اتاق‌های جنگ صادر می‌کنند. و در امپراطوری رسانه‌ای به ارزش‌های ما حمله، و امر به فحشا و منکر می‌کنند تا دختران این سرزمین حجاب بردارند برای این‌که عزت و عظمت و پیشرفت این کشور به سبب حفظ این ارزش‌ها و کشور است.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه لواسانات، حجت الاسلام والمسلمین سیدضیاءالدین آقاجانپور در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه لواسانات اظهار داشت: اگر امروز دشمن به ما حمله نمی‌کند، نه این‌که نمی‌خواهد، بلکه جرات تعرض به ایران اسلامی را ندارد؛ و این به سبب مدیریت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، و حضور دانشمندان، نخبگان، فرهیختگان و متخصصان سرزمین‌مان است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع افزود: اقدار امروز ایران اقتداری بومی است و همچون عربستان اقتدار استیجاری نیست، لذا باید قدر این اقتدار، و نعمت ولایت و امامت را بدانیم.
خطیب جمعه لواسانات با اشاره به ۲۶ تیرماه سالروز پذیرش قطعنامه ۵۹۸ که به عنوان پایان جنگ عراق با ایران است، اظهار داشت: در طول چند صد سال اخیر (پیش از انقلاب) در بین جنگ‌هایی که دیگر کشورها با ما کردند، ایران بزرگ که ۳۰ و نیم میلیون کیلومترمکعب مساحت داشت، توسط حاکمان نالایق کوچک شد و به یک میلیون و ۶۸۴ هزار متر مکعب رسید، اما از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون برای اولین بار در طول تاریخ، ملت ایران اجازه نداد یک وجب از خاک در اختیار دشمن قرار بگیرد، و این به خاطر ایمان، معنویت و غیرت مردم بود که امروز دشمنان آن را هدف قرار داده است.
وی خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی و نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار اسلامی قرار دارند؛ همچنین دستاوردهایی که در بحث پزشکی به سلول‌های بنیادی رسیدیم، در بحث هسته‌ای به چرخه کامل سوخت هسته‌ای دست پیدا کردیم، و در فناوری فضایی به چرخه کامل این فناوری رسیده‌ایم.
امام جمعه موقت لواسانات گفت: پیش از انقلاب اسلامی قایق کوچک ماهی‌گیری خریداری می‌کردیم، اما امروز کشتی‌های غول‌پیکر اقیانوس‌پیما را تولید می‌کنیم و هواپیماهای جنگی می‌سازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا