مرکز رفاهی فرهنگیان لواسان افتتاح شد

مرکز رفاهی خیرساز واقع در مدرسه متوسطه دوم دخترانه کشفیا لواسان، به منظور استفاده پرسنل آموزش و پرورش سراسر کشور، عصر امروز (سه‌شنبه) افتتاح شد.

به گزارش شمیرانات خبر، فرماندار شمیرانات در آئین افتتاح این مرکز ضمن قدردانی از اندیشه نیک خیران و پیگیری مسئولان آموزش و پرورش برای ارتقا سطح کیفی خدمات‌رسانی به دانش آموزان و معلمان منطقه اظهار داشت: امید است این اقدامات نیکو که نامی ماندگار از صاحبش باقی می‌گذارد و منجر به اعتلای آموزش و پرورش می‌شود، همواره ادامه یابد تا در کنار اقدامات دولت کمک کند به افق مطلوب تعلیم و تربیت دست یابیم.

سید مهدی ساداتی خاطرنشان کرد: فرزندان بزرگترین سرمایه زندگی ما هستند که نیمی از روز آموزش و تربیت آنها را به دست معلمان می‌سپاریم، لذا هر چه برای کاهش دغدغه‌های فرهنگیان تلاش کنیم، برای دانش آموزان خود قدم برداشته‌ایم.

وی تاکید کرد: توجه ویژه به آموزش و پرورش، خود عامل کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و تهدیدهایی می‌شود که در کمین جامعه هستند.

این مقام مسئول ابراز کرد: ترویج این امر خیر که آگاهانه و عاشقانه انجام می‌گیرد می‌تواند آموزش و پرورشی پویا و به‌روز را منجر شود که آینده‌سازان کشور را به خوبی تعلیم داده و تربیت می‌کند.

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش نیز در این مراسم بیان داشت: دانش آموزان ما در بخش دروس نظری در مقایسه با دیگر محصلان کشورهای دیگر از سطح علمی بالاتری برخوردار هستند، اما این کفایت نمی‌کند و تلاش ما بر آن است تا مهارت آموزی را افزایش دهیم.

مهدی نوید ادهم تصریح کرد: آموزش مهارت‌هایی مانند ارتباطات اجتماعی، فنی و … به دانش آموزان از جمله اقداماتی هستند که مدنظر داریم تا برای توانمندسازی فرزندانمان به کار گیریم؛ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز مدعی است می‌تواند این هدف را محقق سازد.

وی ابراز کرد: تمام اهتمام خود را به کار می‌گیریم تا با آموزش‌های مناسب مهارت خوب زیستن را به آینده‌سازان کشور یاد دهیم تا جامعه‌ای بانشاط، مطلوب و شایسته را رقم بزنند.

عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران نیز اعلام کرد: بالغ بر ۵۰ درصد فضاهای آموزشی به همت خیران یا با مشارکت آنان ساخته و تجهیز می‌شوند.

ساختمان سه واحدی آموزشی رفاهی فرهنگیان لواسان واقع در دبیرستان کشفیا با متراژ ۲۰۰ مترمربع، به همت خیر نیک اندیش “حاج جلال بلال” احداث و ۱۰ تیرماه با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید.

شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک، شمال و شرق منطقه ۲ تهران) و ۲ بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر دارای ۶۳ هزار و ۲۰۰ دانش آموز و ۴۰۳ مدرسه دولتی و غیردولتی در شمال و شمال شرقی تهران واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا