مشکلات شمیرانات در استانداری تهران بررسی شد

سیده فاطمه ذوالقدر، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، از بررسی مشکلات شهرستان شمیرانات خبر داد.

به گزارش شمیرانات خبر، جلسه بررسی مشکلات شهرستان شمیرانات و بخش‌های مختلف این شهرستان با حضور استاندار تهران، معاونان استاندار، مدیران کل استانداری، اعضای شورای اسلامی شهر، برخی از نمایندگان مجلس، فرماندار و برخی از مسئولان شهرستان شمیرانات در استانداری تهران برگزار شد.

سیده فاطمه ذوالقدر، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، حاضر در این جلسه گفت: با توجه به این موضوع که شهرستان شمیرانات ۱۰ درصد استان را تشکیل می‌دهد و ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در آن ساکن هستند، مسائل و مشکلات زیادی دارد. در این جلسه مشکلاتی مانند نبود قبرستان در این شهرستان که به یک زمین مناسب نیازمند است و موضوع پیست شمشک این شهرستان – با توجه به این که یک سرمایه گذار هم وجود دارد، بررسی و مطرح شد و باید سریع‌تر برای آنها فکری کرد.

وی ادامه داد: جاده میگون، فشم و شمشک هم مشکلاتی از جمله ریزش سنگ و فاضلاب وجود دارد که در این جلسه مطرح شد و منتظر رفع این مشکلات و آسان شدن درخواست‌های مردم هستیم؛ یکی دیگر از مشکلاتی که مردم این شهرستان مطالبه دارند این است که کلیه شهرستان‌های استان تهران استادیوم دارند ولی در شهرستان شمیرانات این موضوع وجود ندارد، این شهرستان فاقد استادیوم ورزشی است.

نماینده مردم تهران به سیل اخیر نیز اشاره کرد و گفت: سیل اخیر در این شهرستان خیلی تخریب فرسایشی داشته است و نیازمند افزایش بیشتر سازماندهی رودخانه جاجرود هستیم که اگر انجام بشود خیلی از سیلاب‌ها در این منطقه بر طرف خواهد شد.

ذوالقدر یادآور شد: یکی از مطالبات مردم این منطقه موضوع نبود نیروی انتظامی و دادستانی برای این شهرستان است که باید مسئولان مربوطه برای این مطالبات مردمی فکری انجام بدهند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه مطرح شد که تخصیص اعتبارات به فاضلاب لواسان به اعتبار ۱۰ میلیارد تومان است که ۳۳ درصد از این اعتبار به آنها اختصاص پیدا کرده است.

وی در پایان تصریح کرد: شهرستان شمیرانات مشکلات فراوانی دارد که امروز توسط کلیه مسئولان مربوطه در جلسه استانداری مطرح شد و امیدواریم که این مطالبات مردمی سریع‌تر توسط مسئولان محقق شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا