معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی بخشداری لواسانات معرفی شد

طی حکمی از سوی بخشدار لواسانات “امیر بهزادی مقدم” به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی این بخشداری منصوب و امروز (یکشنبه) با حضور فرماندار شمیرانات و جمعی از مسئولان محلی معارفه شد.

به گزارش شمیرانات خبر از ایرنا، فرماندار شمیرانات عصر یکشنبه در این آیین معارفه با اشاره به دغدغه شوراهای روستایی لواسانات که از جمله آن می‌توان به حضور برخی از مسافران در باغات شخصی و آسیب به اموال اهالی و بار درختان اشاره کرد، گفت: علاوه بر این‌که ما با همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف، اقداماتی نظیر افزایش نیرو در کلانتری‌ها را پیگیری خواهیم کرد، شما نیز به عنوان منتخبان مردم اختیار دارید تا در راستای صیانت اموال مردم و تامین امنیت و آرامش روستا بنا بر تجربه خود مقرراتی را تصویب و اجرایی کنید.

مجتبی ذاکریان تاکید کرد: فرمانداری نیز از مصوباتی که در راستای منافع اهالی و با بررسی کارشناسی برای حل چالش‌های موجود تصویب و اجرایی می‌شوند، حمایت خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: شان قوه مجریه، اجرای سیاست‌های کلان است؛ هدف ما نیز جاری‌سازی گفتمان و ارزش‌های اسلام و انقلاب در جامعه است که تحقق این مهم مستلزم سه رکن اساسی خواهد بود.

نماینده عالی دولت در شمیرانات ادامه داد: وجود الگوهای حکم‌رانی در زمینه‌ها مختلف جامعه از اقتصاد و بانک‌داری تا بهداشت و درمان و رسانه و در گام بعدی مردمی بودن حکومت و در صحنه بودن ملت در تمام عرصه‌ها از مهم‌ترین ارکان پیاده‌سازی تفکر انقلاب اسلامی‌ هستند.

ذاکریان افزود: برگزاری مراسمات عزاداری سیدالشهدا (ع) و پیاده‌روی اربعین از نمونه‌ کارهای موفقی‌ست که با خواست و حضور مردم همواره تداوم دارد؛ لذا بر کسی پوشیده نیست که ناب‌ترین الگوها هم بدون مقبولیت و حضور مردم به نتیجه نمی‌رسد، و لازمه نتایج مثبت تعامل و همراهی دولت و ملت است.

فرماندار شمیرانات خاطرنشان کرد: مشارکت اهالی شهرستان در زمینه‌های مالی از سطح بسیار خوبی برخوردار است که البته کافی نیست و باید با حضور در میدان و دست گرفتن کارها نیز مشارکت داشته باشند.

وی سومین رکن جاری‌سازی گفتمان اسلام و انقلاب در جامعه را مساله کارگزاران دانست و گفت: نیروی انسانی یک جامعه سرمایه بسیار مهمی است؛ سرمایه‌ای که وقتی از دست برود به راحتی قابل جبران نیست. شهدای ترور از دوران انقلاب اسلامی تا به امروز که شهید فخری‌زاده از جمله آخرین آن‌هاست‌، از همین دست ظرفیت‌های مهم کشور به شمار می‌آمدند.

نماینده عالی دولت در شمیرانات در همین راستا بر اهمیت مدیرپروری تاکید کرد و افزود: در چند سال گذشته متاسفانه در سیستم‌های آموزش و پرورش و آموزش عالی کشور توجه کمتری به مدیرپروری شده است که اخیراً درصدد جبران آن برآمده و در فکر تربیت مدیران کارآمد برای جامعه هستند.

ذاکریان اظهار داشت: مدیریت قوی در کنار تمام عوامل و امکانات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که می‌تواند جامعه را به سمت اهداف خود حرکت دهد، و اگر نیروهای انسانی کارآمد در کنار هم قرار بگیرند و هم‌دل و هم‌زبان باشند توان تساعدی خواهند داشت و بسیاری از مشکلات را مرتفع می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به انتصاب امروز، ابراز داشت: نگاه مشترکی که معاون جدید بخشدار و بخشدار لواسانات نسبت به انقلاب و حضور در میدان عمل دارند، نویدبخش آن است تا گره از برخی خلاءهای نیروی انسانی و مسائل عمده و اساسی بخش، باز شود. لذا در راستای تحقق این مهم از دیگر همکاران مجموعه نیز انتظار کار بیشتر و خارج از روتین معمول می‌رود.

فرماندار شمیرانات تاکید کرد: ملاک ارزیابی ما تعداد برگزاری جلسات و بازدیدهای میدانی نخواهد بود؛ نوع عملکرد مسئولان با ارزش‌گذاری مردم و شوراها به نمایندگی از وی، با توجه به میزان حل‌وفصل مشکلات و بهبود شرایط مشخص خواهد شد.

جوان‌گرایی و بهرمندی از تجربیات قدما ملاک این انتصاب بود

بخشدار لواسانات نیز هدف خود از انتصاب مقدم را تحقق شعار جوان‌گرایی دانست و گفت: روحیه انقلابی و جهادی این جوان که از سبقه و تجریبات خوبی نیز در سطح شهرستان برخوردار است، ما را بر آن داشت تا من بعد از ظرفیت بالفعل او برای پیشبرد اهداف بخش بهرمند شویم.

محسن مبارکی خاطرنشان کرد: همانطور که مدیران بالایی به بنده اعتماد کردند، ما نیز همین رویه را ادامه خواهیم داد و به جوانان منطقه در موقعیت‌های مختلف فرصت بروز توانمدی‌ها و همچنین کسب تجربه خواهیم داد. در مقابل انتظار داریم افراد جایگاهی که به آن‌ها محول می‌شود را مقطعی برای کار موثر و برجا گذاشتن باقیات صالحات بدانند و از درجا زدن پرهیز کنند.

امیر بهزادی مقدم پیش از این در حوزه‌های مختلف فرمانداری شمیرانات در حال خدمت بوده است.

لواسانات به مرکزیت شهر لواسان و دارای ۲۰ روستا، از توابع شهرستان شمیرانات با جمعیتی افزون بر ۳۰ هزار نفر در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا