فرماندار شمیرانات:: نظارت بر اعمال محدودیت اصناف تشدید می شود

فرماندار شمیرانات از فعالیت گروه یک شغلی با اعمال نظارت بیشتر در اجرای دستورالعمل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش شمیرانات خبر، سید مهدی ساداتی کنترل موج چهارم کرونا را بسیار سخت تر از گذشته برشمرد و اظهار داشت: کرونای انگلیسی با سرعت بسیار بالای شیوع در بین مردم وضعیت حساسی را ایجاد کرده که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عدم تردد های غیر ضرور می توان زنجیره انتشار را قطع کرد.

وی تصریح کرد: گروه شغلی یک با رعایت دستورالعمل های بهداشتی فقط مجاز به فعالیت هستند و گروههای دوم، سوم و چهارم به تعطیلی ۱۴ روزه ای را از فردا برای دومین مرتبه از ابتدای شیوع این بیماری تجربه خواهند کرد.

فرماندار شمیرانات روند شیوع این بیماری را افزایشی بیان و اذعان کرد: تا چند روز آینده مراجعات سرپایی و بستری مردم به بیمارستانها با رشد فزاینده ای روبرو خواهد شد و بیمارستان ها باید ظرفیت سازی لازم را انجام دهند.

ساداتی همچنین خواستار رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک در معابر عمومی از سوی شهروندان شد و خاطر نشان کرد: عادی انگاری شهروندان در برابر این بیماری موجب وجود موج چهارم شده است . مردم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و دیگر نکات لازم در قطع زنجیره کمک کنند و به کادر بهداشت و درمان که بیش از یکسال است ایثارگرانه در سنگر مبارزه با این بیماری منحوس در جنگ هستند هدیه ای گرانبها اهدا کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا