ساداتی: : نماز جمعه کانون وحدت آفرین امت اسلامی است / امام جمعه لواسانات معارفه شد

فرماندار شمیرانات گفت: نماز جمعه اولین پایگاه مردمی و کانون وحدت افرین امت اسلامی است.

به گزارش شمیرانات خبر، سید مهدی ساداتی در شورای اداری شهرستان که با محوریت تکریم و معارفه امام جمعه لواسانات در فرمانداری برگزار شد بر همراهی همه دستگاههای اداری و اجرایی شمیرانات در تحقق هرچه با شکوهتر فریضه نماز تاکید و اظهار داشت: ترویج فرهنگ نماز برای نسل امروز از ضروریات است که دستگاهها در کنار ستاد های نماز جمعه نقش مهمی را داشته و علاوه بر آن پاسخگویی مسئولان به مردم در نمازهای جمعه وحدت را به نمایش می گذارد.

نماینده عالی دولت در شمیرانات تصریح کرد: رضایتمندی مردم با پاسخگویی به مطالبات آنان محقق می شود و مسئولان بعنوان خدمتگزار مردم موظف با پاسخگویی منطقی هستند.

وی ابراز کرد: امام جمعه سخنگوی حاکمیت اسلامی است و نماز جمعه نیز مظهر وحدت و انسجام امت اسلامی و یادگار ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) است.

ساداتی در ادامه بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی با محوریت ائمه جمعه در دو بخش لواسانات و رودبار قصران پررنگ شده و با اجرای برنامه های متفاوت از سوی دستگاهها ناهنجاری ها کاهش داشته اند.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های حجت الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی تقدیر و حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ایمانی بعنوان امام جمعه لواسانات معارفه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا