نمایشگاه توانمندی‌های بانوان کارآفرین لواسان افتتاح شد

نمایشگاه عرضه محصولات بانوان کارآفرین لواسان در راستای نمایش توانمندی‌های آنان همزمان با هفته دولت امروز (دوشنبه)، شامل ۱۱ غرفه در مجاورت دریاچه پارک لواسان افتتاح شد و به مدت یک‌هفته برپا است.

به گزارش شمیرانات خبر به نقل از ایرنا، نمایشگاه مذکور با حضور شکرالله حسن‌بیگی معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران، سید مهدی ساداتی فرماندار شمیرانات، ثریا شارقی مدیرکل امور بانوان استانداری و جمعی از مسئولان محلی افتتاح شد.

این نمایشگاه در ۱۱ غرفه به عرضه محصولات تمام دست‌ساز بانوان کارآفرین و هنرمند لواسان از جمله پوشاک، صنایع‌دستی، مواد غذایی خانگی و … با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، می‌پردازد.

به گفته ناهید موسوی مسئول امور بانوان فرمانداری شمیرانات، در صورت استقبال از این نمایشگاه، مدت زمان برپایی تمدید خواهدشد.

هفته اول شهریورماه، به مناسبت شهادت دو دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهید محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و شهید دکتر محمدجواد باهنر (نخست وزیر) هفته دولت نام گرفته است. در طی این هفته، مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه های گوناگون عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا می شوند.

لواسان یکی از شهرهای شهرستان شمیرانات در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا