نماینده مجلس: جبران خسارت جاده های شمیرانات نیازمند نگاه كشوری است

«داود محمدی» نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جبران خسارت‌های جاده‌های آسیب دیده شمیرانات در جریان بارش‌ها و طغیان رودخانه‌ها به علت محدودیت‌های مالی در شهرستان نیازمند نگاه استانی و کشوری است.

به گزارش شمیرانات خبر، وی اظهار داشت: بیشتر خسارت‌های وارده به جاده‌هایی است که در حاشیه رودخانه جاجرود قرار دارند لذا با توجه به محدودیت مالی و امکانات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان می‌طلبد مسئولان استانی و کشوری این حوزه تمهیدات لازم را اتخاذ و با فوریت مسئولان این بخش را حمایت کنند.

این نماینده مجلس با اشاره به شرایط جاده‌های شهرستان شمیرانات در مجاورت رودخانه‌ها و صخره‌های خطرناک تاکید کرد: همچنان با ناامنی در این مسیرها مواجهیم که باید با بررسی دقیق و شناسایی مخاطرات، آنها را برطرف کنیم.

محمدی افزود: به دنبال طغیان رودخانه جاجرود در دوشنبه اخیر مشکلاتی از قبیل قطعی برق، گاز و تلفن نیز در بخش رودبار قصران رخ داد که بخش بسیاری از آنها مرتفع شد و در دست برطرف سازی کامل قرار دارد.

به گفته وی تلفات جانی در استان تهران در نتیجه بارش‌ها نداشتیم.

بارش شدید باران، تگرگ و طغیان رودخانه جاجرود در روز دوشنبه هفته جاری در سطح شهرستان شمیرانات به‌ویژه بخش رودبار قصران متشکل از شهرهای اوشان، فشم، میگون و شمشک، آب گرفتگی و ریزش کوه در برخی نقاط و انسداد بعضی جاده‌ها شد.

سقوط چند تیر برق و شکستگی لوله‌های گاز موجب بروز اختلال به صورت مقطعی در این زیرساخت‌ها در برخی مناطق رودبار قصران شد.

همچنین قطعی ارتباط مخابراتی تلفن همراه و ثابت در بخش رودبار قصران نیز از عصر چهارشنبه هفته گذشته تا بامداد روز جمعه ادامه داشت.

شهرستان شمیرانات با آب و هوایی کوهستان متشکل از شهر شمیران و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی تهران واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا