نیروهای كمكی مخابرات به مناطق سیل زده شمیرانات اعزام شدند

رئیس اداره مخابرات بخش رودبار قصران شهرستان شمیرانات از اعزام نیروهای کمکی مخابرات تهران به این بخش جهت بررسی قطعی ارتباط مخابراتی تلفن همراه و ثابت خبر داد.

به گزارش شمیرانات خبر، مجید سردآشتیانی  اظهار داشت: ارتباط مخابراتی مناطق زایگان به فشم، فشم به رودک، رودک به لواسان، امامه به راحت آباد و شمشک به میگون از عصر روز گذشته (چهارشنبه) دچار مشکل شده و در تلاش هستیم تا مشکل قطعی ارتباط مخابراتی تلفن همراه و ثابت در این مناطق را تا پایان امروز برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: پس از بارندگی‌های شدید روز دوشنبه، سیلاب و ریزش کوه، زمین‌های سست در برخی مناطق بخش رودبار قصران را فرو ریخت و منجر به قطعی ارتباط مخابراتی این منطقه شد.

سرد آشتیانی افزود: سیلاب به زیرساخت‌های این منطقه آسیب جدی وارد کرده و هم اکنون نیروهای امدادی شرکت گاز، برق و شهرداری در حال بازسازی و ترمیم زیرساخت‌های این حوزه هستند.

به گزارش ایرنا، بارش شدید باران، تگرگ و طغیان رودخانه جاجرود در روز دوشنبه هفته جاری در سطح شهرستان شمیرانات به‌ویژه بخش رودبار قصران متشکل از شهرهای اوشان، فشم، میگون و شمشک منجر به سیلاب، آب گرفتگی، ریزش کوه و بهمن، انسداد جاده‌ها، رانش زمین و … شد؛ این حادثه خسارت جانی به همراه نداشت اما به زیرساخت‌های شهرستان آسیب جدی وارد کرده است.

شهرستان شمیرانات با آب و هوایی کوهستان متشکل از شهر شمیران و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی تهران واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا