در نشست قرارگاه عفاف و حجاب رودبار قصران مطرح شد: نیروی قضایی و انتظامی بر گسترش عفاف و حجاب و جلوگیری از بدحجابی تمرکز نمایند

بخشدار رودبار قصران گفت: نیروی قضایی و انتظامی باید به نحو خاص بر موضوع گسترش عفاف و حجاب و جلوگیری از بدحجابی تمرکز نمایند.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از روابط عمومی بخشداری رودبار قصران، محمد علی خشنودی، بخشدار رودبار قصران اظهار داشت: نیروی قضایی و انتظامی باید به نحو خاص بر موضوع گسترش عفاف و حجاب و جلوگیری از بدحجابی تمرکز نمایند.
وی ادامه داد: عفاف و حجاب به عنوان یکی از ضروری ترین باور های دینی نیاز به برنامه ریزی صحیح در سطح خانواده و اجتماع دارد، عفاف و حجاب از عوامل مهمی است که می تواند در راستای ترویج فرهنگ و باور های دینی و همچنین تحکیم بنیان خانواده نقش مهمی را ایفا نماید.
بخشدار رودبار قصران خاطر نشان کرد : نظرات کارشناسی توسط نیروی انتظامی و سایر اعضا در خصوص بازدارندگی ارائه شود و بنر هایی در خصوص ترویج عفاف و حجاب توسط شهرداری ها و دهیاری ها تهیه و در سطح شهر و روستا نصب گردد.

همچنین حجت الاسلام حسنی با اشاره به مساله حجاب و عفاف بیان داشت: در یک مجموعه نوع رفتار، برخورد و پوشش نشان دهنده فرهنگ آن جامعه است که اگر به ارزش ها و مبانی دینی نزدیک باشد نشان دهنده رشد آن جامعه است.
وی افزود: یکی از نگرانی های جامعه مسئله  عفاف و حجاب می باشد لذا همه ی دستگاه ها و ارگان ها باید به وظایف ذاتی خود در خصوص عفاف و حجاب اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا