هلال احمر شمیرانات: جسد خانم حادثه دیده پیدا شد

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان شمیرانات اعلام کرد: ظهر دیروز (چهارشنبه) جسد خانم ۳۰ ساله‌ای که گزارش سقوط وی در رودخانه میگون واصل شده بود، پیدا شد.

به گزارش شمیرانات خبر، حسن فراهانی توضیح داد: شامگاه سه شنبهعوامل آتش نشانی از سقوط خانمی در رودخانه میگون یکی از شهرهای بخش رودبار قصران شمیرانات خبر داده و درخواست تیم پشتیبانی کردند.

وی افزود: دو تیم متشکل از ۵ امدادگر از پایگاه گردنه قوچک به منطقه اعزام و همراه نیروهای آتش نشانی به جستجوی فرد حادثه دیده پرداختند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پس از چند ساعت جستجو، عملیات به دلیل تاریکی هوا و احتمال بروز حادثه برای جستجوگران به صبح چهارشنبه موکول شد که در نهایت در ساعت۱۱: ۳۰ موفق به پیدا کردن جسد فرد مذکور شدند.

فراهانی اذعان داشت: امدادگران به دلیل گیر کردن جسد در وسط رودخانه مجبور به ایجاد کارگاه بر روی بستر رودخانه شدند.

به گفته وی پس از اتمام عملیات، جسد این فرد به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی متشکل از شهر شمیران (منطقه یک، شمال و شرق منطقهدو و بخش اعظمی از منطقه سه تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است. این شهرستان دارای کوه‌ها، رود دره ها و محل عبور رودخانه جاجرود به سد لتیان می‌باشد که به این دلیل در تمامی فصول با استقبال چشمگیر گردشگران و کوهنوردان مواجه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا