ساداتی: : ورزش ضامن نشاط آوری در شهروندان است / لزوم افزایش سرانه ورزشی در شهرستان

فرماندار شمیرانات گفت: ورزش ضامن نشاط آوری و سلامت بخشی در جامعه و شهروندان است و سرانه ورزشی در شهرستان باید افزایش یابد.

به گزارش شمیرانات خبر، سید مهدی ساداتی در بازدید از اداره ورزش و جوانان شمیرانات ضمن تقدیر از پرسنل، ورزش را امری بی بدیل در نشاط آوری شهروندان برشمرد و اظهار داشت: جامعه شاد و سالم با تحقق امر ورزش در بین شهروندان میسر می شود و بستر های لازم در حوزه ورزش در شهرستان به مساوات و در همه مناطق صورت گیرد.

رئیس شورای ورزش شمیرانات تاکید کرد: ورزش از جمله روش های مهم تکامل جسمانی ، روانی و اجتماعی محسوب می شود زیرا شرکت درفعالیت های ورزشی افراد را به هم نزدیک می کند راه ها و فرصت های بسیاری را برای ماهر شدن در اجتماع فراهم می آورد و به طور کلی یک فرآیند آموزشی در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی برای فرد ایجاد می کند.

وی در ادامه تصریح کرد: ورزش در سلامت و آمادگی جسمانی ، تعادل و ثبات هیجانی ، جلب توجه ، رقابت ، رشد اعتماد به نفس ، تصویر مثبت بدنی و اجتماعی و تامین نیازهای دوستی، احساس امنیت و تقویت گروهی ، تاثیر فراوانی دارد.

ساداتی ابراز داشت: فرهنگ ورزش باید با دوران کودکی در بین فرزندانمان آغاز شود تا ضمن گذران دوران نوجوانی و جوانی ، در دوران میانسالی و سالخوردگی نیز شاهد جامعه پرنشاط و پویا باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا